ik heb van de week een PCI grafische kaart gekocht om mijn onboard vga chip te vervangen. nu valt mij op dat hij hapert tijdens bijvoorbeeld NFSU en GTA VC.
ook tijdens media player fullscreen geeft hij wel s een moment een "stil beeld"
wat ik al heb gedaan:
- de nieuwste driver van de nvidia site(de driver-disk die meegeleverd werd draait gewoon niet in mijn XP home SP2, terwijl de kaart wel xp ondersteund"bevat oudere driver")
- de haperingen zijn vooral wanneer ik de instellingen hoger zet... maar ik mag toch wel WAT kracht verwachten van een DDR128MB-kaart??
- van overclock-stand naar standaard instellingen in de bios
- grafische eigenschappen lager gezet, dit verhelpt het probleem wel een beetje maar zelfs bij de laagst stand(lager dan de onboard instellingen) zijn er toch kuren te merken
SP2 mischien de oorzaak
ook tijdens media player fullscreen geeft hij wel s een moment een "stil beeld"
wat ik al heb gedaan:
- de nieuwste driver van de nvidia site(de driver-disk die meegeleverd werd draait gewoon niet in mijn XP home SP2, terwijl de kaart wel xp ondersteund"bevat oudere driver")
- de haperingen zijn vooral wanneer ik de instellingen hoger zet... maar ik mag toch wel WAT kracht verwachten van een DDR128MB-kaart??
- van overclock-stand naar standaard instellingen in de bios
- grafische eigenschappen lager gezet, dit verhelpt het probleem wel een beetje maar zelfs bij de laagst stand(lager dan de onboard instellingen) zijn er toch kuren te merken
SP2 mischien de oorzaak