[XP] Bluetooth verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-04 08:45

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Is het mogelijk om bluetooth te verwijderen uit windows/sp2?

Ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om mijn originele drivers te gebruiken. De nieuwe support vind ik nogal irritant en dat komt door het volgende: Als ik bv een mapje met fotos wil versturen vanaf mijn telefoon kon dat voorheen zonder probleem, ook 10 fotos tegelijk geen probleem.
Met de windows bluetooth moet ik elke keer klikken op "bestand ontvangen" en vervolgens mijn foto sturen, 1 voor 1 omdat ie een bestandsnaam wil opgeven.

Nu erger ik me er steeds meer aan en kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, dus bij deze is het mogelijk dit te verwijderen en/of aan te passen zodat het wel mogelijk is meer tegelijk te sturen.

• SoulCollector208
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-04 06:01
Windows XP SP2
Sitecome Bluetooth CN-500

Dat zou ik ook heel graag willen weten, heb geprobeerd de driver files te verwijdern van die bill bluetooth drivers, maar die komen gewoon weer gezellig terug. De drivers / software van de fabrikant (sitecom) werken vele male beter. Ben alles behalve tevreden met de driver van sp2 bluetooth.

Heb ook update drivers, niet zoeken zelf kiezen, en dan de drivers van fabrikant geinstalleerd. Echter werkt dit maar voor de helft, en geeft het weer vrolijke problemen op.

Hoe kan ik die bluetooth drivers helemaal destroy delete verwijder weg krijgen, ben er te lang mee bezig zonder enige succes. 8)7

• SoulCollector208
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-04 06:01
Op een of andere manier is het nu wel gelukt....heb het als volgt gedaan (Sitecom Manual Addendum):

Installeer de Bluetooth adapter en software zoals vermeld in de originele handleiding

•Nadat de installatie is voltooid, klik start, rechts klik ‘Deze computer’ en kies ‘Eigenschappen.
•Selecteer het tabblad ‘Hardware’ en klik ‘Apparaatbeheer’.
•Klik op de + voor ‘Bluetooth Radios’, rechts klik ‘Generic Bluetooth Radio’ en kies ‘Stuurprogramma bijwerken’.

•De ‘Update Hardware Wizard’ start en zal u vragen of het moet verbinden met windows update. Selecteer ‘Nee, niet deze keer’ en klik volgende.
•Selecteer ‘Installeer van een specifieke locatie (geadvanceerd)’ en klik next.
•Selecteer ‘Niet zoeken, ik wil zelf zoeken’ en klik volgende.
•Selecteer het Sitecom Bluetooth Device in het volgende scherm. Wanneer deze niet beschikbaar is klikt u ‘diskette’ en blader naar de E:\Software\Windows98me2000XP map, waarbij E de letter van uw CD-Rom is. Selecteer het 'btwusb.inf' bestand en klik ‘OK’. Selecteer het Sitecom Bluetooth Device en klik finish.

[ Voor 9% gewijzigd door SoulCollector208 op 13-10-2004 16:03 ]

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
SoulCollector schreef op 13 oktober 2004 @ 16:03:
Op een of andere manier is het nu wel gelukt....heb het als volgt gedaan (Sitecom Manual Addendum):

Installeer de Bluetooth adapter en software zoals vermeld in de originele handleiding

•Nadat de installatie is voltooid, klik start, rechts klik ‘Deze computer’ en kies ‘Eigenschappen.
•Selecteer het tabblad ‘Hardware’ en klik ‘Apparaatbeheer’.
•Klik op de + voor ‘Bluetooth Radios’, rechts klik ‘Generic Bluetooth Radio’ en kies ‘Stuurprogramma bijwerken’.

•De ‘Update Hardware Wizard’ start en zal u vragen of het moet verbinden met windows update. Selecteer ‘Nee, niet deze keer’ en klik volgende.
•Selecteer ‘Installeer van een specifieke locatie (geadvanceerd)’ en klik next.
•Selecteer ‘Niet zoeken, ik wil zelf zoeken’ en klik volgende.
•Selecteer het Sitecom Bluetooth Device in het volgende scherm. Wanneer deze niet beschikbaar is klikt u ‘diskette’ en blader naar de E:\Software\Windows98me2000XP map, waarbij E de letter van uw CD-Rom is. Selecteer het 'btwusb.inf' bestand en klik ‘OK’. Selecteer het Sitecom Bluetooth Device en klik finish.
Ok, ik zal dit even proberen (het zou kunnen dat ik dat al gedaan heb maar wie weet doet de volgorde wonderen), dank u.

[ Voor 6% gewijzigd door t!mP op 14-10-2004 15:12 ]

• t!mP

t!mP

is inflatie gevoelig

Topicstarter
Gruwlijk het is gewoon gelukt :D

Ben je zeer dankbaar ;)

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

sus

is druk :+

Ik heb nu de stappen gevolgd zoals ze op sitecom.com staan. Was even klooien, maar nu kan ik weer ActiveSync doen via BT, met mijn pda :)

Verwijderd

Op de site van Sitecom staat een word bestandje met de oplossing voor SP2. Daarna werkt het weer geweldig!
Pagina: 1