Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Euc-
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-03-2013
Deze mp3 cdspeler is vanaf dinsdag te krijgen bij mmport, en hij ziet er zeer interessant uit. Volgens de specs doet hij 120 uur op 1 volle accu en 2 batterijen, in de praktijk zal dat dus iets minder zijn maar ik verwacht iets van rond de 100 uur.

Hij ziet er alleen niet uit :X Maarja, gelukkig zit er een mooie afstandbediening bij, laat je alleen die zien en zit je cdspeler nog in je zak :D

Afbeeldingslocatie: http://www.mmport.nl/shop/include/afbeelding.php?id=289

Heeft iemand deze speler al? Ik ben iig van plan hem te kopen als hij uit is (is al besteld), dus ik verwacht hem dinsdag of woensdag :)

mmport

[ Voor 5% gewijzigd door Euc- op 10-10-2004 16:46 ]

Heuj!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:41

Polycom

Poes van goud

Ik heb het niet zo op cd-mp3 spelers, zeker ook niet voor die prijs.
Koop dan gewoon een mp3 speler met 20 gb geheugen voor 300 euro.

Zo lelijk vind ik hem trouwens niet.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb de iMP-550 en dat was een prima speler. De 900 zal er niet voor onderdoen, neem ik aan.
Alleen is 550 wel een stuk mooier.

Maar op een gegeven moment was ik het constant cd'tjes branden zat en had ik ook behoefte aan meer opslagruimte. Toen ben ik overgestapt op een HDD-speler.

Ik denk ook dat mp3cd spelers op een gegeven moment zullen verdwijnen. Hoewel ze veel opslagruimte voor hun geld bieden, zijn flash- en HDD-spelers wat handiger in het gebruik en compacter.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ook ik zie mezelf geen nieuwe mp3-cd-speler kopen. Ik heb momenteel een imp-250, maar mijn volgende zal flash- of hdd based zijn.

Just curious:
Waarom verschijnen nieuwe modellen van iRiver eerder in de winkel dan op hun site??
Ik zie in de specs voor de imp-900 geen Ogg Vorbis support staan. Lijkt me eigenlijk vreemd, al hun andere spelers ondersteunen dat wel.

Edit:
Op iRiver Germany staat-ie wel.
Anti-Shock 64 MB
Maximale Abspieldauer über 100 Stunden

[ Voor 22% gewijzigd door Henk007 op 10-10-2004 19:35 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11 14:33

Piggen

Lekker bakkie

Klopt niet helemaal, op iriver.co.kr staat ie wel :)
Maar wel vrij slordig idd.

• Euc-
Ik heb eigenlijk voor een cdspeler gekozen omdat ik een hdd speler nét te duur vind (jaja ik weet het, 250 euro voor een zen), en ik toch iets nodig had voor in de trein. Nu vind ik dit eigenlijk al veel, maar heb hiervoor toch gekozen omdat hij ook gewoon mappen playlists etc etc ondersteund, en je er gewoon cd-tjes van 700 mb in kunt doen :) Dus meerdere cd's in mn schooltas en klaar is Euc-. Ik vind het dus gewoon fijn dat ik van die vaste 256 mb af ben (of meer, maar dat kost weer meer bling bling, wil je er ook nog wat functies op ben je zowiezo flink duurder uit). Dit heeft dus veel opslagruimte, en als je een cd-r pakt kun je de hele tijd 1 cd blijven gebruiken :).

maw: Heb hiervoor gekozen omdat je niet vast zit aan 1 en hetzelfde aantal mb's, je toch nog kunt wisselen, het relatief weinig geld kost voor heel veel functies :)

edit: en die speelduur natuurlijk, ik zie een hddspeler dat voorlopig niet na doen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Euc- op 10-10-2004 19:44 ]

Heuj!

Verwijderd

als ik jouw was zou ik naar de imp 450 kijken die is maar 99euro en voldoet aan jouw eisen ;)
en is nog mooier vind ik zelf

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 20:50:
als ik jouw was zou ik naar de imp 450 kijken die is maar 99euro en voldoet aan jouw eisen ;)
en is nog mooier vind ik zelf
Yep. Ik heb een iMP-450 zelfs voor 89 Euro (Dunnet)
Euc- schreef op 10 oktober 2004 @ 19:41:
Ik heb eigenlijk voor een cdspeler gekozen omdat ik een hdd speler nét te duur vind (jaja ik weet het, 250 euro voor een zen), en ik toch iets nodig had voor in de trein. [...]
Als de prijs belangrijk is zou ik echt voor een iMP-450 gaan.
Tenzij de 900 iets heeft, wat de goedkopere niet hebben.

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/500-1(4).jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 17:06 ]

• Euc-
Ik ben uiteindelijk voor de 550 gegaan :)

Het oog wilt ook wat he ;)

Heuj!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 12:02
De 550 is moooooooooooi :9~

Ik zou alleen wel willen zien dat de prijs ietsjes omlaag ging zodat ik er 1tje voor "erbij" kan kopen :)
Pagina: 1