Toon posts:

[XP SP2] Update uitstellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hier weinig over vinden eigenlijk. Ik draai al een tijdje UK + SP2, maar het bevalt me niet echt. Daarom ga ik zo weer standaard XP + SP1 installeren. Maar hoe lang kan ik nog afzonderlijke updates downloaden totdat MS je 'verplicht' SP2 te downloaden? Ofwel, is over een tijd SP2 een must, of kan ik gewoon de aparte beveiligingspatches e.d. blijven downen?

Dank.

Verwijderd

Je kan bij SP1 blijfen, en dat heb ik ook gedaan, dat hele security gebeuren is niet op mij van toepassing (Firefox, thunderbird, router, geen shares), en dan wegen de nadelen al snel zwaarder dan de voordelen. Het is dus ook voor mij bij SP1 + hotfixes gebleven.

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt!
SP1 draait nu weer fijn. Zolang ik in de toekomst maar niet gedwongen wordt SP2 te installeren vind ik alles best :)

Verwijderd

ik blijf ook sp1 draaien en als je gekozen hebt voor handmatig downloaden en installeren kun je bij sp2 een vinkje zetten dat hij die niet meer moet meenemen

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 13:42

Deem

Ontcijfer mij!

de key in mijn ondertitle toevogen aan het register.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
^

Super! LOL @ je avatar 8)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

naimed schreef op 10 oktober 2004 @ 18:27:
de key in mijn ondertitle toevogen aan het register.
Dus, voor de mensen die dit topic met de search vinden nadat naimed zijn sig heeft gewijzigd:
code:
1
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\Windows Update\DoNotAllowXPSP2=1

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

O+
En voor diezelfde mensen zet ik XP in de titel, zodat ze niet denken dat het om SP2 van Windows 2000 of Windows 2008 gaat :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En dan ga ik nog even de opmerking maken dat het niet installeren van SP2 enkel een rek middel moet zijn totdat je software compatible is, en niet een definitieve keuze.

De tijd gaat er komen dat er problemen niet meer in SP1 opgelost worden (of simpelweg al niet opgelost zijn in SP2 - kijk naar de vele IE exploits.. en ja .. je gebruikt firefox maar nee, niet elk programma doet dat) en dan is het beter als je gewoon écht up to date bent :)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

...en dan zeg ik dat alles eigenlijk in de 2 bovenstaand gegeven links ook al staat uitgelegd :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1