Toon posts:

Ik ga komende zomer naar USA. Iets halen.

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus naar USA. Maar moet ik nog zeker in een winkel gaan kijken?? Ga naar LA en daar rondtouren.

Maar moet ik zekers ergens naar zoeken als ik er ben?
Naar muismatjes of coelers??
Everglide muismatjes ga ik zeker halen.

Verwijderd

Neem maar een zooi icemats mee.

Verwijderd

Volgens mij ben jij niet oud genoeg om daar rond te gaan touren :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 december 2000 20:26 schreef Alchemy het volgende:
icemats
?? Everglide hoor ik dat die het beste is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 30 december 2000 20:29 schreef Sneeuwbal het volgende:
Volgens mij ben jij niet oud genoeg om daar rond te gaan touren :)
Mijn ouders wel. En ik ga mee. *D

Verwijderd

MAZZELPIK :)

Verwijderd

duurt nog wel ff.... |:(

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Zoek maar wat leuks voor me uit :D

Verwijderd

Topicstarter
Zekers
16 jaar en dan al 24 dagen naar USA
Met een coole vleigmaatschappij man. Ze hebben tv's in de hoofdsteun van degen voor je.
We gaan in een 6 persoonscamper.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://a1484.g.akamai.net/7/1484/1259/20000121200428/www.elmonterv.com/images/mhome_31_34.jpg

Hij is rond de 9 meter alng. En kan met je gewone rijbewijs in rijden.
Cool he.

Verwijderd

:7

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

sjonge, daar past je computer wel zeker in hé ;)

Of mag dat niet van je ouders :)?

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Nee jammer genoeg niet

Verwijderd

Neem me is zo'n tienerhoertje mee , moet ek niet tot in Antwerpen gaan >:):9~:9

Verwijderd

IK ben ook in de US geweest echt vet gaaf met zo'n 30 feet lange camper. Kheb daar een bult spellen zien liggen die hier nog lang niet uit waren (o.a. Tiberian Sun maar om die nou te kopen?? :r )
Neem voor mij maar anderhalve Gig aan Mushkin rev. 3 geheugen mee :9~
Ohw ja en een litertje Artic silver. :9

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:30
Neem Icemat's of RatPadz mee... hebben ze die niet dan zijn de Everglide Giganta's de beste keuze.

Als je er nou een zooi mee neemt maak je veel medetweakers blij (incl. mezelf :))

Geld is niet het prob maar dat ik geen creditkaart heb wel :( anders had ik al zo'n ding gehad.

Verwijderd

Icemats ownen lmd :9

Verwijderd

In die auto/bus mag je inderdaad met je normale rijbewijs mee rijden. Alleen boven de 8 bijrijders moet je bus hebben. Ik vind het wel schandalig dat iedere droplul met zo'n gevaarte mag gaan rijden (met alle respect hoor...) gewoon voor het algemeen.

Als je een vliegbrefet haalt mag je ook maar met 1 type vliegen geloof ik. En geen straaljets :)

Verwijderd

ik ga van de zomer ook naar us of a, hollywood, miami en die omringende plaatsen

:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga,
LA
Grand Canyon
Brice
De parken natuurlijk zoals MGM, Disney, en meer.
En nog een hoop natuurparken.
Las Vegas.

Maar ikz ie wel welk matje ik meeneem. Icemat of Everglide. Ik zie het wel. Nog 6,5 maanden wachten.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Nu we toch over USA aan het lullen zijn:

Weet iemand nog een beetje interessante zaken rond Miami / Ft Lauderdale?

Ik zit daar 6-12 februari voor mijn werk, en heb twee dagen over. Toen ik er twee jaar geleden was, heb ik geen computerzaak weten te vinden, enkel:

nagelstudio's
pedicures
kunstgebitreparatie
rolstoel-verkopers
grafkist en -krans winkels

en andere bejaarden-shit.

Vooral Ft. Lauderdale is een bejaardenoord (en daar zit ik in een hotel :()

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik ben in september ook wezen rondtoeren in de USA. Ik heb geen tijd gehad om ook maar te kijken naar een computerzaak. Veel te veel te zien. :)

Koop overigens geen grote/gevoelige dingen. Ten eerste moet je boven een bepaald bedrag invoerrechten betalen (of het spul hééééél goed verstoppen) en ten tweede: als er iets kapot is, is het lastig terug te gaan voor garantie. :)

edit: vreemde constructie. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

koop je een videokamera, ben je een hele domme lul als je de manuals en de doos meeneemt!!! Pak ze in en stuur ze naar jezelf op... dat is het veiligste. En doe ook de aankoop nota's erbij. Zet een dikke kras op het display 'used look' en je hebt hem al lang :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:42
neem een vet oude kast mee met allemaal ouwe hardware zooi .... vervang alles door :9 stuff in die ouwe kast ... >:)

Flickr | Lego collectie

• Den the Man
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Jordyb neem dan ook gelijk voor mij een cool muismatje mee!.

zeikmode:
p.s. ze moeten niet te veel kosten.
/zeikmode

bij voorbaat dank ;)

Pak je rust!

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:27
Ik ben vorig jaar ook in Amerika geweest, maar het valt erg tegen wat je daar kan halen (meer als in Nederland) en wat het kost. Je kan beter naar Canada gaan, daar is alles evenveel $ als in de VS, maar de Canadese $ kost maar 1,40 ofzo!

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:42
Op zaterdag 30 december 2000 20:23 schreef jordyb het volgende:
Ik ga dus naar USA. Maar moet ik nog zeker in een winkel gaan kijken?? Ga naar LA en daar rondtouren.

Maar moet ik zekers ergens naar zoeken als ik er ben?
Naar muismatjes of coelers??
Everglide muismatjes ga ik zeker halen.
jij bent best wel een verwent jochie he gezien je comp enzp

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 12:10 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:

[..]
Ik moet daar ook erg me best doen voor op school.

Eerst ging het klote op school(mavo). Toen kreeg ik bijna niks. Nu zit ik op ICT1. En ja toen MOEST ik natuurlijk een nieuwe computer.
En nu het steeds beter gaat. krijg ik ook steeds meer dingen.

En die reis naar Amerika is omdat mijn ouders dan 25 jaar getrouwd zijn. Dus dat is hun cadeau voor ons.

Verwijderd

Ook Logitech Wingman Muismatjes.. ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-08 16:42
Op zondag 31 december 2000 12:10 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:

[..]
ow dus als je als jongere een beetje vette pc hebt ben je meteen verwend?? Men, er bestaat ook nog zoiets als werk ofzo, oordeel dus niet te snel (hij had em dus nodig voor school, ik kreeg ook een toen nieuwe P133 voor school, latere bakken van me eigen knaken).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eerste computer had ik gewoon veel geluk.
Bij mijn pa op de winkel deden ze aan een pc-prive project. En daar had ik een pc gekocht voor 1500,- terwijl hij normaal 4500,- kostte.

En mijn pa had dezelfde en die gratis.
Dus ja zo kom je aan je spullen.
En nu een maandje geleden dan geupgrade.

Alleen wat er na de ugrade van de oude is. is de voeding, kast, monitor, cd-rom en floppy.

Maar de kast is gemod, voeding wat aan verbouwt.
Wil dan wel nog een snellere cd-rom drive. Maar dat komt nog wel.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-08 10:31
volgende ZOMER = nog 6 maanden ofzo
wil je 6 maanden lang deze header omhoog houden?
ik wil ZEKER ook wel zo'n Everglide Giganta of een Ratpad ofzo (icepad werkt nie met optische muis toch?) maarja... duurt nog 6 maanden ofzo dus

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

Ik wil niet vervelend doen, maar ik denk dat het je qua computerwinkels nogal zal tegenvallen... Ik ben in april een week naar USA geweest, 3 dagen naar New York en 3 dagen naar Washington DC (als je het geld hebt (waarmee ik niet wil zeggen dat wij intens rijk zijn ofzo) is zoiets trouwens zeker aan te raden, zie je tenminste nog eens wat van de wereld) geweest, en ik heb alleen in een winkelcentrum in Washington DC een computerwinkel gezien, maar daar hadden ze alleen wat basic hardware.

Magoed, USA zal je ongetwijfeld bevallen.

Verwijderd

In de VS zijn echt geen goede computer winkels hoor, ben in LA, NY, Boston, Virginia geweest en der waren alleen Vobis-achtige winkels daar, als je vroeg om reepje Mushkin geheugen dan keken ze raar, en vroegen ze of dat Russisch was (serieus), wel een winkeltje waar ze veel hadden, maar alles was duurder dan hier (als je ff dollar omrekent), denk dat het je niet zal meevallen om een computerwinkel te vinden, alle 14 die ik heb bezocht waren allemaal |:(

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 15:31 schreef DeadKennedy het volgende:
volgende ZOMER = nog 6 maanden ofzo
wil je 6 maanden lang deze header omhoog houden?
ik wil ZEKER ook wel zo'n Everglide Giganta of een Ratpad ofzo (icepad werkt nie met optische muis toch?) maarja... duurt nog 6 maanden ofzo dus
Icepad is van glas, dus ondersteunt geen optische muizen, en vergeet niet dat je er niet op kan slaan! (in het midden van de pad isie kwetsbaar) ;)

Ik zou een everglide GIGANTA nemen, hebik ook :)

Verwijderd

Ik zou gewoon in Nederland blijven en van het geld dat je ouders besparen gewoon een nieuwe VETTE pc van kopen .....
hebben je ouders ok geen gezeik van je
leef dan gewoon 24dagen lang van brood & water en dan bespaar je weer geld om misschien ook nog eens een leuke Geluidsinstallatie te kopen :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 31 december 2000 18:39 schreef kyle_2000 het volgende:
Ik zou gewoon in Nederland blijven en van het geld dat je ouders besparen gewoon een nieuwe VETTE pc van kopen .....
hebben je ouders ok geen gezeik van je
leef dan gewoon 24dagen lang van brood & water en dan bespaar je weer geld om misschien ook nog eens een leuke Geluidsinstallatie te kopen :D
Lees mijn singature

Verwijderd

Maar heb je liever geen 2 pc's ???
en een AMD 1,2 ghrz met ddr gaat er natuurlijk altijd wel in.
daarvoor sla ik athans wel een vakantie voor over

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:31
triple 6 is een sukkel die jullie zit te belazeren want hij gaat niet op vakantie daar heeft die het geeft niet voor.
Ik weet dat omdat ik hem ken en geloof me hij kan nu al amper normale kleren kopen

Verwijderd

Beetje frusti DE_Michiel?
En 'normale' kleren MOETEN veel geld kosten?

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 19:13 schreef DE_Michiel het volgende:
triple 6 is een sukkel die jullie zit te belazeren want hij gaat niet op vakantie daar heeft die het geeft niet voor.
Ik weet dat omdat ik hem ken en geloof me hij kan nu al amper normale kleren kopen
heheh :) tja soms is de waarheid hard

en ja normale kleren zijn duur ik spreek uit ervaring

ik heb voorige week een clench(hip-hop merk) jas gekocht die is dubbel zijdig super dope ! maar wel 450 :( gelukkig betaalde me moeder :+

maar mischien vind die triple 6 wibra kleren normaal??

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 14:30

^^0nMe

Got Babana's?

Ga ipv naar USA naar Hongkong, je wil niet weten hoeveel computerzaken er bijelkaar gepropt zijn en alles is fokking goedkoop. Douane daar doet ook niet moeilijk, maar in NED wel oppassen. Neem wel een goeie tolk want HK-engels is amper goed te verstaan >:)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 19:53 schreef icje het volgende:

[..]
heheh :) tja soms is de waarheid hard

en ja normale kleren zijn duur ik spreek uit ervaring

ik heb voorige week een clench(hip-hop merk) jas gekocht die is dubbel zijdig super dope ! maar wel 450 :( gelukkig betaalde me moeder :+

maar mischien vind die triple 6 wibra kleren normaal??
Clench is kut, had ik ook, van 599,- gaat echt kankersnel kapot..

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 13:42
Op zondag 31 december 2000 12:36 schreef jordyb het volgende:

[..]
Ik moet daar ook erg me best doen voor op school.

Eerst ging het klote op school(mavo). Toen kreeg ik bijna niks. Nu zit ik op ICT1. En ja toen MOEST ik natuurlijk een nieuwe computer.
En nu het steeds beter gaat. krijg ik ook steeds meer dingen.

En die reis naar Amerika is omdat mijn ouders dan 25 jaar getrouwd zijn. Dus dat is hun cadeau voor ons.
he ik zit ook in ICT 1 (j) :D

This message was sent from a galaxy far, far away.

• The Legend
  • Laatst online: 23:42

The Legend

*Plop*

Eeeeeeeeeej, * The Legend Legend ook [img]"i/s/smile.gif\"[/img] M'n ma zit al te zeuren dat je er heel goedkoop Levi's spijkerbroeken kunt halen maar dan ga ik toch voor de muismatjes [img]"i/s/wink.gif\"[/img]

edit:
[quote]
[/quote]

LOL :D Same here, paps en mams 25 jaar getrouwd :) En bdw, ik ben ook 16 :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1