leisure suit larry 3: in fat city zijn m'n kleren weg :X

Pagina: 1
Acties:

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
ik heb ergens dit spel vandaan geplukt en speel het nu in dosbox. ik heb net getraind in fat city en zie er nu erg hunkerig uit... maar ik ben vergeten m'n locker dicht te doen en m'n kleren zijn nu weg :'(

het geval wil dat ik zo'n autosave had onder de douche, ik kan dus ook niet terug :X

ik heb al veel gegoogled, ik mag behalve de douche nergens naar binnen en krijg ook geen andere lockers open... heb ik m'n savegame verkloot of is er nog hoop :/ ?

savegames voor het spel zoeken heb ik ook al gedaan, ik heb zelfs een gevonden van vlak na de workout, maar die wil mijn larryversie niet lezen omdat ie gemaakt is in een andere interpreter ofzo :/

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:46

Tourniquet

Hiya, fellas!

Larry 3 :D

Dat is lang geleden man, maar er zijn genoeg walkthroughs voor te vinden hoor, bijvoorbeeld hier:

http://www.darkmoon.force9.co.uk/lsl3.htm

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57
ja, die walkthroughs zeggen allemaal dat ik die locker dicht had moeten doen, maar dat heb ik niet gedaan maar heb intussen wel gesaved :'(

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Verwijderd

ucchan schreef op 10 oktober 2004 @ 15:13:
ja, die walkthroughs zeggen allemaal dat ik die locker dicht had moeten doen, maar dat heb ik niet gedaan maar heb intussen wel gesaved :'(
Ja, dan heb je dus een probleem :D :+

Sorry dude.