Toon posts:

Pinnacle video-image burnen via Nero mogelijk? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een image bestand van een video gemaakt met pnaccle studio 8. Nu wil ik dit branden met Nero omdat Pinaccle er werkelijk niks van bakt. Maar welke bestanden moet ik dan precies branden. De gehele map auxiliay files? Of bestaat wodt er ook ergens een image bestand van de gehele video aangemaakt (een .cue bijvoorbeeld)?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wat heb je zelf al precies geprobeerd? Ik zie in deze topicstart namelijk erg weinig eigen initiatief :) Ik pas je topictitel even aan voor je

Image bestand branden met nero > Pinnacle video-image burnen via Nero mogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:16

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat voor image bestand? Waar hebben we het over? VCD? DVD? Welke bestanden staan er in die map? Gaarne meer info, want hier kunnen we weinig mee.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat het mogelijk is om een pinacle image bestand te branden met Nero. De map auxiliary files staat weer vol met submappen met de mappen DVD, DVDtemp, menus, MPI, VMGM enz.
Ik ben trouwens in het bezit van Nero 6. Je kunt hiermee een image bestand branden zoals Nero zelf aangeeft alleen dit gaat dan waarschijnlijk alleen om files met Nero aangemaakt. Ik zal dus gewoon de files van pinacle moeten branden. De gemaakte image is in DVD kwaliteit en moet dus ook op een DVD gebrand worden (NEC brander).
Ik hoop dat jullie hier iets meer mee kunnen.