« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
En wat bedoel je met slechtere versie? Dat deze een FSB heeft van 333MHz en de andere 3000+ (2,10GHz) 400Mhz?
En waarom zou ie dan slechtere kwaliteit zijn? Explain?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
En verder heeft de rest uiteraard gelijk over het cachegeheugen aangezien een Barton is.
Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)
En wat is dan een goede cooler hiervoor?
ik had de Spire WhisperRock IV (Socket A) in gedachten
http://www.spirecoolers.com/fcc.asp?ProdID=105
« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »
"boxed" slaat enkel op het feit dat hij in een mooi verpakking mét koeler verkocht wordt. Niet boxed wordt ook al eens OEM genoemd. Dan krijg je x aantal cu's op een mooi plastic frame, maar dus zonder koelerbas116 schreef op 10 oktober 2004 @ 14:59:
ik want iemand beweerde dat deze pricewatch: AMD Athlon XP 3000+ (S-A, 2.17GHz, 512KB, 333MHz FSB, 68W) slecht was en dat de boxed veel betere prestaties gaf.
En wat is dan een goede cooler hiervoor?
ik had de Spire WhisperRock IV (Socket A) in gedachten
http://www.spirecoolers.com/fcc.asp?ProdID=105
Verwijderd
Het verschil tussen een 'normale' (boxed/OEM) CPU en een boxed CPU is dat de boxed een HSF (heatsink+fan combo) bijgeleverd heeft. Voor de rest zijn de CPU's exact hetzelfde, komen uit dezelfde fabriek uit dezelfde wafer en worden onderworpen aan dezelfde kwaliteitstests. Op een boxed CPU wordt allleen langer garantie gegeven, maar daar betaal je dan ook extra voor
Zie ook het BalusC: CPU overzicht en [search=verschil boxed OEM tray CPU]
Kortom, maak gebruik van de naslagwerken, ze zijn er niet voor niets. Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 15:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()