Toon posts:

Bittorrent + edonkey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er ook clients die deze netwerken combineren. Dus vanaf verschillende sources een file downloaden ?

Shareaza kan dit volgens mij niet.
Die kan of edonkey/gnutella of bittorrent, maar geen combinatie.
Zelfde verhaal voor mldonkey
Of vergis ik me nu ?

Ik heb een bestand die bijna compleet is op emule en bijna compleet op bittorrent.
Samen zou ik 'm denkik compleet hebben.

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 10:05
Naar mijn weten zijn er nog niet van die clients. Er is er wel eentje die er mee bezig is ( www.mldonkey.net ) maar dat zeggen ze helaas al een jaar lang :(

Of het technisch mogelijk is, daar zou eerst eens duidelijkheid in moeten komen.
offtopic:
Zo filosofeer ik zelf namelijk dat je een torrent wel van een donkey netwerk kan slurpen, maar niet andersom. Dan zou je de seeds missen, die worden niet verspreid bij donkey netwerken, omdat je ze toegereikd krijgt door de server en de servers er niet voor gebouwd zijn. Ook dacht ik dat het mule/donkey protocol geen open-source was, kan me hierin vergissen, en bittorrent weer wel

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Shareaza version 2.1 is now available with massively improved performance, including improvements to Gnutella2, Edonkey 2000 and BitTorrent. With over 200 updates, Shareaza 2.1 hugely improves your file-sharing experience.
Shareaza kan dat dus wel degelijk :)

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:47
Leutje schreef op 10 oktober 2004 @ 14:59:
Shareaza version 2.1 is now available with massively improved performance, including improvements to Gnutella2, Edonkey 2000 and BitTorrent. With over 200 updates, Shareaza 2.1 hugely improves your file-sharing experience.
Shareaza kan dat dus wel degelijk :)
shareaza kan op bt en ed2k zoeken, maar niet die resultaten combineren, dit is wat de TS wil.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
Maverick schreef op 10 oktober 2004 @ 15:03:
[...]

shareaza kan op bt en ed2k zoeken, maar niet die resultaten combineren, dit is wat de TS wil.
Inderdaad hij kan downloaden van zowel edonkey als bittorrent,
maar niet hetzelfde file

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
wat ik wel zeker weet is dat shareaza wél kan downloaden met edonkey en Gnutella 2 tegelijk.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 15:34:
[...]

Inderdaad hij kan downloaden van zowel edonkey als bittorrent,
maar niet hetzelfde file
.
stop dan maar met zoeken, wat een programma dat dat wel kan bestaat (nog) niet.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1