Artifacts op desktop

Pagina: 1
Acties:

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 09:41
Beste mensen. Ik zit hier te werken op een Acer Travelmate 292LMi met een Mobility Radeon 9200. Nu is het zo dat ik het vermoeden heb dat deze een beetje brak is.
In windows komt het vaak voor dat er rare puntjes in de icoontjes zitten (zie plaatje).
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~grthzn/stuff/Image2.jpg
Ook zitten er, als ik met de muiscursor over een link ga, puntjes rond de cursor. Tijdens het spelen van spellen heb ik ook veel last van artifacts.
Ik heb al gezocht voor andere drivers, maar de driver die ik nu heb is de enige die beschikbaar is van Acer.

Kan iemand mijn vermoedens bevestigen? Of moet ik de oorzaak ergens anders zoeken?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55
Gewoon even terug gaan naar de winkel. Lijkt me logisch dat je een nieuwe laptop krijgt. Ik denk dat hij niet goed gekoeld wordt, dus een hitte probleem.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Dit heb ik ook gehad met mijn nog niet zo oude Jewel Brilliant 2785+ notebook.

Terug gegaan naar winkel en daar ff GTA VC zitten spelen. Na een tijdje als de videokaart wat warmer is had ik er meer last van. Niet alleen in spellen, ook gewoon in Windows. Later natuurlijk linux opgezet maar probleem bleef.
Aan de driver van ATI lag het dus niet. Winkel heeft em opgestuurd naar Jewel en binnen een week had ik em weer terug.
Ze hebben bij mij het mobo vervangen en nu doet ie het weer...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein