Toon posts:

Richfind

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

elke keer als ik Internet explorer opstart dan kom ik op de startpagina van richfind,
en er is ook steends zo werkbalk van richfind die maar terug blijft komen.

weet iemand hoe je hier van af kunt komen ik zie zo snel nix staat op dit forom ik het wel op internet er na gekeken alleen hoe ze het daar uitleggen werkt het niet bij mij.

zie onderstaande links

http://pchelper.nl/forum/index.php?showtopic=12083

http://forums.spywareinfo...ion/index.php/t27277.html

heeft iemand misschien een id wat ik kan vergeten of heeft iemand een andere oplossing, laat dan svp ff weten

bedankt

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Één woord: SpyWare. Dus het lijkt me verstandig als je anti-spyware programma's als Ad-Aware (te vinden via Google.nl) even een Scan laat doen.
Meestal staan sommige SpyWare gewoon in de lijst ''Software'', want er zijn mensen die tijdens het installeren van bv: MSN niet goed lezen en daardoor extra onodige software (SpyWare) mee installeren.

[ Voor 13% gewijzigd door Yonix op 10-10-2004 14:19 ]

Verwijderd

Misschien ff de topic titel laten aanpassen.
Yonix schreef op 10 oktober 2004 @ 14:18:
Meestal staan sommige SpyWare gewoon in de lijst ''Software'',
meestal niet zul je bedoelen.
want er zijn mensen die tijdens het installeren van bv: MSN niet goed lezen en daardoor extra onodige software (SpyWare) mee installeren.
Maar dit is toch niet van msn plus?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 14:22 ]

Verwijderd

Wat ze op deze site gebruiken, en waar ze het over hebben is het gratis te downloaden programma "hijackthis". Als je dat weet kom je er wel uit denk ik.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:20:
Misschien ff de topic titel laten aanpassen.

[...]

meestal niet zul je bedoelen.
Nou, ik wilde dus een keer een Theme installeren voor XP, nu drukte ik dus de hele tijd op ''Next'' (Dom natuurlijk 8)7 ) Dus werd een Programma genaamd: NewsDotNet ook geïnstalleerd die de hele tijd probeerde mijn Thuis-Pagina te veranderen, dus ik keek in mijn Software lijst (Omdat ik hem dus gewoon geïnstalleerd had) en daar stond hij gewoon tussen alle andere software. Ikke hem dus gedeïnstalleerd en ik had geen problemen meer.

Verwijderd

Yonix schreef op 10 oktober 2004 @ 14:31:
Nou, ik wilde dus een keer een Theme installeren voor XP, nu drukte ik dus de hele tijd op ''Next'' (Dom natuurlijk 8)7 ) Dus werd een Programma genaamd: NewsDotNet ook geïnstalleerd die de hele tijd probeerde mijn Thuis-Pagina te veranderen, dus ik keek in mijn Software lijst (Omdat ik hem dus gewoon geïnstalleerd had) en daar stond hij gewoon tussen alle andere software. Ikke hem dus gedeïnstalleerd en ik had geen problemen meer.
Ja ok, maar bij mij is het nog maar 3 keer geweest ofzo en ad-aware heeft toch al heel wat troep van mijn pc verwijderd terwijl er niks in de software lijst te zien was. Het gaat niet voor iedereen op dus denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
eh ja die opties die jullie voorstellen die werken helaas niet,
ik heb adaware er al op los gelaten meerdere malen(niet dat da zin heeft maja)
en het staat ook neit in de software lijst

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:49:
eh ja die opties die jullie voorstellen die werken helaas niet,
ik heb adaware er al op los gelaten meerdere malen(niet dat da zin heeft maja)
en het staat ook neit in de software lijst
Download hijackthis, en kijk nog een keertje goed op die 1ste site die je gepost had.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 14:51 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

smok, begin hier even mee: [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]

Open anders een topic in BV dat voldoet aan de richtlijnen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.