[MSN Messenger] Na blokkering, altijd geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Een aantal maanden terug heb ik mijn .net passpoort opgezegd. Dit omdat ik inmiddels zoveel mensen in mijn lijst had waar ik totaal niet meer mee sprak. Nog meer mensen stonden in de lijst "geblokkeerd en gedelete" (zeg maar), bij privacy in de opties van msn.

Daarna hetzelfde email adres weer aangemaakt en alleen de mensen die ik nog sprak toegevoegd. Nu heb ik alleen het probleem dat iedereen die mijn 1 keer blokkeert, me voortaan na elke aanmeldig weer moet de-blokkeren. Anders valt er niet tegen me te praten. Overigens is het probleem alleen mijn kant op, als IK iemand blokkeer en de-blokkeer is er niets aan de hand.

Ik heb het forum natuurlijk al doorgepluist maar helaas is niemand in een ander topic ook maar tot de oplossing gekomen.

Dingen die al geprobeerd zijn.

- Die persoon verwijderd mij en ik verwijder hem, we voegen elkaar weer toe.. maar daarna blijft het probleem. OOK als we block and delete doen.
- block unblock doen zowel hij als ik..
- .net passpoort nogmaals opzeggen en weer aamaken, ook dit zorgt voor hetzelfde probleem. Ook al is mijn hele lijst dan 100% leeg.
- msn opnieuw geinstalleerd, beide personen. Msn plus erop.. het is overigens ook als ik ergens anders op de pc zit.. het heeft dus niets met de messenger software te maken (overigens is het ook met de messenger 4.7)

Bruikbare topics:
[rml][ MSN 6.2] contactpersoon altijd geblokkeerd[/rml]

Iemand hier dit die probleem ook heeft en misschien ook opgelost heeft? Ik ben wel meer mensen tegengekomen die het probleem hebben, maar niet die het opgelost hebben :'(

Verwijderd

Ik zou met MSN e-mailen.

Verwijderd

Hmmm, het zal er wel mee te maken hebben dat MSN bang is dat jou e-mail adres gekraakt zou kunnen zijn...daarom worden al jouw oude Contactpersonen geblocked (al die MSN-virii)...

is WebMessenger nix voor U?

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik denk dat dat de enige oplossing gaat zijn.

Maar ik weet niet of je wel eens contact met ze opgenomen hebt. Dat is gewoon niet leuk.. ze reagaren wel netjes binnen een dag ofzo, maar oplossen ho maar. Ik had mijn .net passport opgezegd en kon daardoor niet meer bij mijn msn groups komen. Ik kon er nog wel in, maar ik moest mijn email opnieuw in de groep planten.. geen probleem. Tot je je zelf niet meer kan toevoegen, omdat die email al gekoppeld staat aan de groep. NOG geen probleem zou je zeggen, want mijn 2e email adres was admin, maar zelfs de admin zag dat andere email adres niet meer. Bij msn zouden ze dit oplossen, na 10 mailtjes heen en weer, maar daar heb ik daarna nooit meer wat van gehoord. :(

Ik ga het nogmaals proberen hoor, maar denk niet dat dat wat op gaat lossen, zeker niet met die problemen nu op msn.
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 01:29:
Hmmm, het zal er wel mee te maken hebben dat MSN bang is dat jou e-mail adres gekraakt zou kunnen zijn...daarom worden al jouw oude Contactpersonen geblocked (al die MSN-virii)...

is WebMessenger nix voor U?
1. ik snap niet waar jij over praat?! Mijn email adres gekraakt? Omdat ik mijn passport opzeg? Goed dat tot daar aan toe, maar dan maak ik hem opnieuw aan en dan zou ik er toch weer in moeten..

2. wat is msn virii?

3. Webmessenger is geen optie nee, dat is alleen maar handig als je ergens anders dan thuis zit, icq vind ik al een ramp

[ Voor 26% gewijzigd door Race Eend op 11-10-2004 10:43 ]

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Webmessenger blokken en unblokken werkt helaas ook al niet. Ik ben een van de paar mensen die hem eens geblokt had. Was een duur grapje ;)

4015Wp west (Dordrecht)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:21

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Race Eend schreef op 11 oktober 2004 @ 10:39:
[...]

bla bla bla

1. ik snap niet waar jij over praat?! Mijn email adres gekraakt? Omdat ik mijn passport opzeg? Goed dat tot daar aan toe, maar dan maak ik hem opnieuw aan en dan zou ik er toch weer in moeten..

2. wat is msn virii?

3. Webmessenger is geen optie nee, dat is alleen maar handig als je ergens anders dan thuis zit, icq vind ik al een ramp
1) Geen idee
2) Ander woord voor virus. Dus er wordt een MSN-virus mee bedoeld in deze context.
3) Probeer gewoon toch eens webmessenger. Werkt bijna hetzelfde als Messenger zelf....
proberen is immers de moeite waard ;).

[ Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 13-10-2004 21:12 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

AW_Bos schreef op 13 oktober 2004 @ 21:12:
[...]

1) Geen idee
2) Ander woord voor virus. Dus er wordt een MSN-virus mee bedoeld in deze context.
3) Probeer gewoon toch eens webmessenger. Werkt bijna hetzelfde als Messenger zelf....
proberen is immers de moeite waard ;).
Dat hebben we dus al gedaan :+ B)

4015Wp west (Dordrecht)

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb dit dus ook al een tijdje bij 1 persoon, die is in mijn lijst gewoon altijd geblokkeerd. Heb ook al msn 7 geprobeert, maar dit heeft helaas niet geholpen
Pagina: 1