Toon posts:

Adobe Illustrator in het Duits...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus in Duitsland Adobe Illustrator CS gekocht in de veronderstelling dat ik deze wel in het Engels kon installeren.... Nu kon ik alleen het "license agreement" in het engels (en zelfs in het nederlands) selecteren. Maar het gewone programma is compleet in het Duits. Iemand een idee of er translation packs verkrijgbaar zijn of iets dergelijks?

Alvast bedankt

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:04

Zoefff

❤ 

Ik denk dat dit niet mogelijk is. Zelf heb ik iig nog nooit iets van language packs oid voor Adobe producten gezien.

Wat ik zou doen is even contact opnemen met Adobe. Wellicht kunnen zij je verder helpen met een download, of misschien kan je ze voorstellen om het product in te wisselen voor een Engelse (of zelfs Nederlandse) versie.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-08 15:12

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, je kan de duitse versie omruilen na en vervolgens je geld terug vragen. Om vervolgens de Nederlandse versie te kopen, dit is mij ooit verteld toen ik gebruik wilde maken van een duitse aanbieding. Toen der tijd kon je niet zomaar van taal wisselen door bijv. de cd's te ruilen en/of het gehele product. Je moet dan echt gebruik maken van de 30dagen geld terug garantie (http://www.adobe.com/supp...VI443RQFI0IKBT44AVDJBKIV2)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:04

Zoefff

❤ 

Ik bedenk me ook ineens, misschien kan je een Nederlandse versie downloaden of kopieren van iemand, en installeren met je duitse key. In mijn ogen ben je dan niet illegaal bezig, omdat je gewoon betaald hebt, en hem niet dubbel gebruikt, maar als je op safe wilt spelen zou ik alsnog wel even contact opnemen met Adobe :)

Dat zou ik sowieso doen trouwens, want daar betaal je ook voor als je het product koopt :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Zolang het niet over het gebruiken van de software voor Webdesign & Graphics gaat hoort het in Software Algemeen :) Moved.

Professionele website nodig?

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips!

Ik heb inmiddels contact gehad met Adobe en ze willen mijn exemplaar wel inruilen voor een Engels versie... voor een Nederlandse zou ik moeten bijdokken!

De Engelse krijg ik gratis (of ja... gratis... :P)
Met Engels heb ik geen probleem :P

Joepiedepoepie!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Netjes van Adobe :)

39

Pagina: 1