A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
View / Configuration / Files werkt bij mij prima?

Alle files die je wilt sharen, moeten in 1 map staan. Azureus zoekt niet in directories die jij zelf hebt aangemaakt. Soms download je complete directories, die worden dan uiteraard wel geshared, maar als jij zelf categorieën gaat maken en daar vervolgens per programma eigen mapjes gaat aanmaken, dan kun je dat niet allemaal sharen.
Wat je kan doen is :
• de torrent verijderen (niet de bestanden!)
• de files naar de download dir verplaatsen.
• de torrent weer toevoegen. Je kan de originele weer downloaden en anders staan ze in %APPDATA%\Azureus\torrents\. Volgens mij zijn de .bak files de originele die je hebt gedownload.
Azureus zal nu de download checken en tot de conclusie komen dat ie al 100% is en 'm verplaatsen naar je download dir.
[ Voor 3% gewijzigd door Apie! op 10-10-2004 12:01 ]
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
[ Voor 6% gewijzigd door koekeeghan op 10-10-2004 12:19 ]
En moet ik wel of niet de torrent bestanden erbij laten?
Wat is trouwens het verschil tussen een .torrent en .bak bestand, of beter wat doet een .bak bestand?
Ik ben net een driveletter van een schijf veranderd. Uiteraard herkent Azureus niets meer want de paden naar de bestanden zijn niet meer geldig. Maar als iknu rechtermuis klik kan ik NIET een nieuwe map aangeven. Die optie ontbreekt geheel.
Het is eigenlijk vooral met reeds afgeronde bestanden dat het een probleem is. Ik probeer het zo te doen dat mijn upload ratio 1 is
Je zou de optie 'verplaats voltooide bestanden' kunnen gebruiken, echter zou je doel niet volledig bereiken. Alles zal naar de zelfde map verplaatst worden. Je zou met woorden uit de bestandsnamen (als je die weet, want ik vermoed dat het niet altijd de zelfde bestanden zijn die je downloadt
Kijk eens op http://azureus.sourceforge.net. Misschien kan je daar meer info vinden. Wellicht dat deze is verplaatst naar een andere deel van het programma?
Azureus is een open source project. Je zou eventueel zelf de code aan kunnen passen en de optie weer beschikbaar kunnen maken. Misschien is er op de site wel een manier beschreven
Ik zie nu ineens dat er verschillende foutmeldingen staan.
1: Fout: Bestand niet gevonden
2: Fout gegevens niet gevonden G:// not found
Bij de eerste kan ik niets doen maar bij 2 kan ik WEL rechtermuis > verander data map kiezen! Vreemd. Ik vermoed dat het met de .torrent en .bak bestanden te maken heeft.
Maar wat doet een .bak bestand nou?
Waar zou het aan kunnen liggen dat het ene bestand wel en het andere niet de 'verander data map' optie heeft?
.bak is meestal een extentie die geplaatst wordt als je een bestand overschrijft.... een backupkoekeeghan schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:54:
Aha!
Ik zie nu ineens dat er verschillende foutmeldingen staan.
1: Fout: Bestand niet gevonden
2: Fout gegevens niet gevonden G:// not found
Bij de eerste kan ik niets doen maar bij 2 kan ik WEL rechtermuis > verander data map kiezen! Vreemd. Ik vermoed dat het met de .torrent en .bak bestanden te maken heeft.
Maar wat doet een .bak bestand nou?
Waar zou het aan kunnen liggen dat het ene bestand wel en het andere niet de 'verander data map' optie heeft?
Geen idee wat het gedrag van die optie is....Kan je daar nergens op de site iets over vinden?