Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GregoryBE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-11 01:47
Hallo daar allemaal,

heb jullie mening nodig, kwou een pda aanschaffen en nu heb ik de keuze uit 2PDA's, de HP iPAQ hx4700 Pocket PC of de HP iPAQ H6340

De eerste pda, heeft zijn voordelen als:
-624mhz
-135 MB INTERN
-COMPACT Flash
-4inch scherm
maar ook nadelen als:
-geen gsm
-maar 7u batt
- GEEN AANRAAKSCHERM!!!

de 2de pda met ingebouwde gsm heeft ook zijn voordelen zoals:
-GSM
-24u Batt
-toesenbord
en zijn nadelen:
-maar 200mhz
-55mb intern
-geen compact flash

nu had ik al een keuze voor de HX 4700 ( de eerste ) omdat gsm module en batt appart kunnen worden aangeschaft maar nu kom ik hier te weten dat da ding geen AANRAAKSCHERM heeft, en nu wordt het wel een moeilijke keuze, hoe moet je dan een tekst ofzo type...
Heeft er iemand al ervaring met zo een pda en wat zou jij kiezen

thx

It's just a matter of time...

Verwijderd

De HP Ipaq 4700 heeft wel degelijk een touchscreen!
Weet niet waar je die gegevens vandaan hebt, maar klopt echt niet.

• GregoryBE
zaaalig, khad deze gegevens ergens gelezen op www.expansys.be , of pda.direqt.be

heel fel bedankt
(sorry dat ik dit topic heb geopend)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Overigens is deze ipaq een van de grootste PDA's ooit gemaakt. Hij is groter dan de NZ90 van Sony die al als enorm groot werd aangemerkt.

Alors.

• GregoryBE
bij de site van hp stond er bij de hx4700: tochpadnavigatie en muiscursor en bij de andere touch display en stylus, en daardoor mijn vraag

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Alle mainstream PDA's hebben een touchscreen. Dat is de essentie van een PDA.

Alors.

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:03

Upke dupke

Oompa Loompa

De HX4700 heeft zo'n laptop gevoels plekje, inplaats van normale knoppen om te scrollen. Maar inderdaad ook een touchscreen anders zou het gegevens invoeren nog al erg moeilijk worden.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
4700 is echt ganz geil!!! Dat scherm :9~
HEt is dat ik een half jaar geleden al een 4150 heb gekocht en ik het nog zonden vind om die weer te verkopen en een 4700 te kopen maar als ik op zoek was naar een nieuwe Ipaq dat had ik het wel geweten, VGA _/-\o_

• GregoryBE
Kwas eerst nog van plan dat model te kopen met ingebouwde gsm, maar zou het mss mogelijk zijn om bv daar een gsm module op aan te sluiten zoals http://www.expansys.be/pr...57&asource=IPAQ_HX4700_UK deze, en iemand nog andere suggesties...., heeft er iemand mss ook een goeie site me allemaal tools voor een pda

thx

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik heb em al meer dan een week in bestelling staan :( Vind het belachelijk dat HP er maar zo weinig op de markt brengt dat sommige mensen al vanaf 24 september zitten te wachten op hun bestelling. Mijn vorige PDA is kapot gegaan, en dan ga ik er toch vanuit dat ik binnen een korte tijd weer een nieuwe kan gebruiken...

Dat is tot nu toen mijn ervaring met de hx4700, ik hoop dat het apparaat veel goed maakt als ik hem uiteindelijk krijg dan. Staat nog steeds op meer dan een week levertijd :'(

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:29
Ik heb binnenkort een nieuwe telefoon nodig, en aangezien ik best een zakelijke gebruiker ben, d8 k aan de iPaq 6340! Alleen is zo'n ding nu handzaam om mee te bellen :? Aangezien je je GSm voortdurend in je broek zak hebt zitten? Een SE P910i is wel een ID, maar dat is weer wat anders dan een heuse PDA met BT, WiFi en GSM in een!

..::System Specs::..

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 17:47
Ik heb de eerste bestelling voor de ipaq hx 4700 gedaan in augustus, op een webwinkel liep er toen net een lanceringspromotie voor. Maar order werd 2 dagen later verwijderd, en promotie verdween ook met de noorderzon (laatste keer dat ik daar bestel). En ik heb 2 weken geleden opnieuw besteld. Eerst ging hij 11 okt geleverd worden, dat werd dan 14 okt, en nu is het al 18 okt geworden :/.

Ik ben zeer te spreken over de specs van dit toestel. Zeker omdat je die touchpad niet enkel als touchpad kan gebruiken, maar ook als drukknopjes, om zo games of zo te spelen.

Werkt zo'n gsm unit eigenlijk goed en praktisch? Ik was eerst ook aan het twijfelen tussen die modellen waar jij nu tussen twijfelt, maar ik vind de specs van die andere ipaq gewoon te laag :/

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Naar mijn gevoel werkt zo'n touchpad behoorlijk kut. Een touchpad terwijl je daarboven een touchscreen hebt lijkt me een beetje dubbelop. Te zeggen dat je dan ook met kleppie dicht dat ding kan bedienen via een cursor... een cursor op een PDA, het moet niet veel gekker worden.

De Sony Clie TH55 heeft die opgelost door de jog dial en de scrollknoppen op de achterkant te plaatsen, daar waar je wijsvingen sowieso rust als je een PDA op natuurlijke manier vasthoudt. Zo kun je die PDA met een hand bedienen, terwijl je hem stevig vast hebt. Ik zie mezelf dit ding (ook qua grootte en gewicht) niet met een hand bedienen als ik de touchpad beroer.

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 15-10-2004 15:23 ]

Alors.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 23:47
Ben benieuwd, wil er zelf ook een hebben. Morgen maar eens kijken of ze ze uberhaupt nog ergens hebben, zal wel niet. Wil dat ding eigenlijk toch eerst wel even in mijn handen houden voor ik hem bestel. Dalijk valt er iets zo erg tegen, dat ik hem niet meer wil, hat zal wel niet, maar het kan altijd uiteraard :P ;)

• GregoryBE
Ja, een gsm is eigenlijk wel handiger maar het wordt pas leuk als je gsm en pda bleutooth hebben :) :) :) dan kan je gwn wat surfen op GPRS terwijl je gsm in je broekzak steekt LOL....

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb de 4700 op mijn werk, scherm is gaaf :~

Ik denk toch dat ik liever de rx3715 heb. Streamen van filmpjes vanaf de PDA :)

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 17-10-2004 12:14 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-11 17:47
Kan dat streamen van filmpjes ook niet met een hx 4700 ?

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Gebruikt er iemand die PDA ook nog voor gewone PIM applicaties?

Alors.

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 23:06
Ik zou voor de HX4700 gaan, scherm van 480x640 en retesnel :9 Tenzij je echt persé geen losse GSM erbij wilt, dan kan je de H6340 nemen.
Hier kan je een plaatje zien met de H6300 en de hx4700 naast elkaar (en een Dell Axim H30 daar weer naast). Zie ook deze review.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:57

PcDealer

HP ftw \o/

crazyx schreef op 18 oktober 2004 @ 08:35:
Kan dat streamen van filmpjes ook niet met een hx 4700 ?
Weet niet meer of die software daar al bij zat... checking tomorrow.

LinkedIn WoT Cash Converter

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 06:22
PcDealer schreef op maandag 18 oktober 2004 @ 18:47:
[...]

Weet niet meer of die software daar al bij zat... checking tomorrow.
weet iemand of dit mogelijk is ...
lijkt me wel toch met wifi

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Pagina: 1