Toon posts:

Slot A Ahtlon TB vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik wil graag mijn ahtlon 800 mhz overclocken tot in de 900 mhz kan ik dat in de bios doen??
med de Core Frecuncy of zoiets
of moet het anders
met de bios lukt het wel in de 900 maar dan loopt ie erg onstabiel ook als ik mijn voltage op 1.85 zet ik heb een msi k7pro mobo

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan moet je een Goldfinger Device kopen (bijvoorbeeld bij www.oc-shop.nl). Maar zoek even op %slot a% dan komt er vast wel wat uit rollen.

Verwijderd

Ik heb ook een K7Pro. wat een &%&@~%~%#%^#~$$*& mobo he? Je kunt alleen de FSB opkrikken maar die komt niet verder dan 104 ofzo dus je bent al verplicht een GFD te kopen. Eigenlijk moet je gewoon niet beginnen aan het overklokken van een Slot-A CPU, tenminste, niet als ie op een MSI K7Pro zit. Het mobo is ook nog eens zoals alle MSI mobos tering klein. je kunt er dus echt geen fatsoenlijke koeler op zetten. En de draadjes van de resetknop enzo daar kun je dan dus ook gitaar op spelen. Kortom: k*t mobo.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is dat Een Goldfinger Device

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-08 22:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 30 december 2000 20:16 schreef Bigs het volgende:
Maar zoek even op %slot a% dan komt er vast wel wat uit rollen.
Sinds kort zijn die klote '%' niet meer nodig in de search :)...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op Oc-shop zo'n G-F device gezien voor 71,- maar ik snap niet hoe je die moet monteren,de specs zijn niet slecht!!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hardcoreware.net/reviews/other/td2/images/TD2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.hardcoreware.net/reviews/other/td2/images/Athlon.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.hardcoreware.net/reviews/other/td2/images/TD2athlonback.jpg
Dat ding kun je in zo'n ding op je proc steken. moejje wel een stukje uit dat plastic kapje snijen.

Verwijderd

Topicstarter
wow dat is wel moeilijk zeker ,hoe moet je dat dan instellen via de bios of via dat dingetje,kun je dan wel op ongeveer 1000,1050,1100 mhz komen,moet je ook nog betere koeling hebben voor dit,een ORB ofzo??

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

hey jongens hoe is het met jullie packard bell kast? :)

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor ik heb een PARADIGIT kast hoor!! Bij 'oce' Gehaald

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-08 06:59

oCe

aka Dookie.

hehe yeah da's waar ook :) ach ja, zie zoveel klanten; dan haal je wel eens wat door de war. lol :P

wel een beetje een risico voor je garantie he... just kidding :D

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

Topicstarter
He kom op;(.........dat meen je toch niet....he nu koop ik ook geen geheugen bij jullie en dat was ik eigenlijk wel van plan.......JUST KIDDING B-)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 30 december 2000 20:16 schreef Bigs het volgende:
Dan moet je een Goldfinger Device kopen (bijvoorbeeld bij www.oc-shop.nl). Maar zoek even op %slot a% dan komt er vast wel wat uit rollen.
De seacrh, is vernieuwt, volgens mij ios dat niet meer nodig, kijk maar eens.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

spuit 6 aan de bak ;)

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Pagina: 1