[Car audio] Minidisc in auto??

Pagina: 1
Acties:

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-07 19:40
Ik gebruik nog regelmatig minidisc en wil dan ook voor in de auto een frontunit met minidisc. Momenteel hebben alleen sony en kenwood dit in hun assortiment. Sony valt wat mij betreft af, dus zou kenwood over blijven.
Nu hebben in het verleden ook Alpine, Clarion en Pioneer minidisc spelers gehad. Volgens mij worden Alpine en Clarion over het algemeen hoger aangeslagen dan Kenwood. Ik vraag mij nu af wat wijsheid is, een nieuwe kenwood of gaan zoeken naar een (gebruikte?) clarion of alpine.
Ideeen en tips zijn van harte welkom.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Ik kan je iig vertellen dat Kenwood lang niet slecht is met autoradio's :) Ok, Alpine is wel beter, maar das ook aan de prijs te zien.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou het doen voor een Kenwood Minidisc HU. Overigens heb ik nog steeds een Sony MD HU uit 1997 die het prima doet afgezien van de lamme volumeknop.

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-07 19:40
Dat van Sony is ook een persoonlijk iets. Ik weet dat Kenwood absoluut niet slecht is, maar ik hoor van meerdere kanten dat Clarion en Alpine toch een klasse hoger liggen. Dus of het nieuwste kopen (Kenwood) of voor een "ouder" model gaan van Clarion of Alpine.

Verwijderd

Sony kan prima meedraaien hoor als HU in de auto. Als je zelf niet zo veel eisend bent op het gebiedt van instellingen kwa luidsprekers /timing/etc etc.
Kenwood gaat net een stukje verder op dat gebiedt als Sony.
Alpine kwa regeling.... kan voor sommige een complete nachtmerrie zijn, omdat ze door de bomen het bos niet meer zien door de vele afregelingen/opties/etc.

Verder...tja 2ehands HU... ik heb er niet zo mee. Zeker niet met MD's waar al niet zoveel van zijn en niet vaak de evt meeste problemen bekent zijn. Dus tja...

Ik zal zelf Alpine HU nemen en een MD-player via de AUX in schakelen :P maar dat ben ik. In jou geval als je veel md luistert. Kenwood HU nemen. MAAR!!! ga testen hey voor dat je koopt!!!

succes!