Problemen met installeren Alcohol 120%

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 18:15
Ik wil Alcohol 120% installeren,maar nu krijg ik bij de installatie de volgende (fout)melding:

''Error25002.Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system.Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names.

dan kan ik alleen maar op ok klikken en krig ik deze melding:

"Installation ended prematurely because of an error.

Ik kan dus Alcohol niet installeren.

Ik heb wel een keertje eerder Alcohol geinstalleerd en daarna weer gedeinstalleerd,toen viel me al op dat die virtual drive er nog steeds stond en nu ook nog staat.

Wat kan ik doen om van het probleem af te komen ?

Specs

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 19:07

dominic

will code for food

Je moet een keertje rebooten..

Download my music on SoundCloud

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
in je apparaatbeheer die virtuele drives eruit flikkeren?

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Kijk eens of je daemon tools wel aan de praat kan krijgen. Vroeger gebruikte ik ook Alcohol maar door de vele errors/bugs ben ik daar vanaf gestapt. Misschien dat Daemon wel werkt en je daarmee je oude virutal drive kan deleten.

• Le_Freak !
ik heb alles in het register verwijderd van alcohol,maar hij wil Alcohol nog steeds niet installeren en die vitual drive die ik erbij heb gekregen toen ik de vorige keer Alcohol installeerde staat er ook nog

edit: als ik via apparatenbeheer de installatie ongedaan maak van die virtule drive is hij weg, maar als ik dan de pc opnieuw opstart is hij er weer

[ Voor 27% gewijzigd door Le_Freak ! op 10-10-2004 01:00 ]

Specs

• Le_Freak !
Niemand ?

Modbreak:Zou je in het vervolg even de 24 uur willen afwachten voor je je topic schopt

[ Voor 84% gewijzigd door Spider.007 op 10-10-2004 20:14 ]

Specs

• sjaak34
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
volgens mij had ik dat probleem ook... ik had ergens op een site gevonden dat je een andere administrator account moest aan maken, en daar mee alcohol instaleren.

Geen idee waarom dat moest, maar het werkte wel. Vervolgens kun je alcohol wel met je oude user accounts gebruiken.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
het installatie programma van Alcohol kan niet overweg met lannge en/of ingewikkelde path namen. Zet de installatiebestanden eens op de root van je schijf en probeer het nog eens. Zo werkte het bij mij in ieder geval altijd wel...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Le_Freak !
DeeD2k2 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:56:
het installatie programma van Alcohol kan niet overweg met lannge en/of ingewikkelde path namen. Zet de installatiebestanden eens op de root van je schijf en probeer het nog eens. Zo werkte het bij mij in ieder geval altijd wel...
en hoe doe ik dat :)

Specs

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 10:46
Als je de demo/trail download, krijg je drie bestanden. Deze drie bestanden zet je op de root van je schijf, ofwel in geen enkele map. In het geval van een C-schijf dus in C:\. Dan draai je het *.msi bestand.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Je kunt toch gewoon kiezen voor geavanceerde setup, of aangepaste setup.
Als je dan komt bij het punt waar je je drivenaam kunt kiezen/wijzigen, vul je daar wat anders in.

Zo krijg je geen conflicterende drivenames.

Opgelost :P

[ Voor 5% gewijzigd door Hoyden op 11-10-2004 19:57 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Dubbelpost...

[ Voor 94% gewijzigd door Hoyden op 11-10-2004 19:56 ]

• Le_Freak !
SandeR schreef op 11 oktober 2004 @ 19:55:
Je kunt toch gewoon kiezen voor geavanceerde setup, of aangepaste setup.
Als je dan komt bij het punt waar je je drivenaam kunt kiezen/wijzigen, vul je daar wat anders in.

Zo krijg je geen conflicterende drivenames.

Opgelost :P
Jaaaa dat was hem :)

Specs

Pagina: 1