Is het mogelijk om in een DOS batch bestand meerdere commando's tgelijk op te startten? Ik wil namelijk via batch een cd branden en tegelijkertijd een soort Gifje afspelen. Is dit mogelijk?
DOS is geen multitasking OS, dus standaard : Nee. D'r zijn wel TSR's voor geschreven die een soort multitasking mogelijk maken, maar eigenlijk is dit alleen een workaround.
Anoniem: 70162
ik denk dattie gewoon de dos-box voor windows bedoelt, anders wordt het lastig cd's brandenigmar schreef op 09 oktober 2004 @ 20:06:
DOS is geen multitasking OS, dus standaard : Nee. D'r zijn wel TSR's voor geschreven die een soort multitasking mogelijk maken, maar eigenlijk is dit alleen een workaround.
Yup, thnx for the codeAnoniem: 70162 schreef op 09 oktober 2004 @ 20:07:
[...]
ik denk dattie gewoon de dos-box voor windows bedoelt, anders wordt het lastig cd's branden
Anoniem: 44568
Dat geldt wellicht voor de MS-DOS variant tot aan versie 6.22/7.1, maar er zijn wel degelijk multitasking DOS versies waar multitask extenders bijgeleverd worden (zoals Drdos, Freedos, Concurrent DOS etc).igmar schreef op 09 oktober 2004 @ 20:06:
DOS is geen multitasking OS, dus standaard : Nee.
FYI: je kunt ook onder DOS branden, bijv. met DosCDRoast of GoldenHawk DAOanders wordt het lastig cd's branden
[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 44568 op 10-10-2004 10:10 ]
Waarom opende je je vorige topic wel op de goede plek in Windows Operating Systems en deze niet? 
Iig is dit zo'n summiere openingspost wederom dat ik hem op slot zet. Let er aub de volgende keer op dat je je probleem volledig omschrijft ipv in 2 regeltjes een probleem neerplempt, zo schiet het niet op.
Iig is dit zo'n summiere openingspost wederom dat ik hem op slot zet. Let er aub de volgende keer op dat je je probleem volledig omschrijft ipv in 2 regeltjes een probleem neerplempt, zo schiet het niet op.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.