Toon posts:

Normale ATX Voeding in XBOX ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit mogelijk ?

Ik bedoel dan niet qua grootte , maar van vermogen e.d

Ik wil namelijk mijn eigen DVD speler in xbox douwen, alleen zit die aansluiting niet op mijn dvd speler voor de power ;)

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hou je er wel rekening mee dat je met jouw eigen dvd-speler geen spellen meer kunt spelen.

Qua voltages zal het wel gaan, is meestal allemaal 12volt dat spul.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Topicstarter
hm, ok, dan gaat heel het verhaal over..

Hoopte dat hij daardoor juist wat meer spellen speelde, aangezien mijn xbox bij sommige games zegt dan hij ze niet kan lezen en dat ik moet checken of ze vuil of beschadigt zijn (midden in de game)

Dat is vrij irri, vandaar dat ik dat wilde proberen :)

Bedankt voor je reply..

(Zag trouwens dat ik in verkeerde forum had geplaatst, sorry)

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-02 15:12
Het kan wel, maar dan wordt het lastiger originele Xbox spellen te spelen! Er zijn bepaalde Samsung en LG drives waarin je een gehackde firmware in kan zetten zodat hij prima originelen maar ook CD, CD-R(W),DVD-ROM, DVD+R(W) en DVW-R(W) kan afspelen. Er zijn ook mensen die een normale DVD-drive bovenop de xbox hebben liggen en af en toe switchen...

Voor tutorials kan je hier! klikken.

Stel je hebt je xbox niet gemod, en bent ook niet van plan dit te doen kan je hem naar MS sturen, zij verhelpen dan het probleem dat de DVD-speler originele spellen niet goed leest.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Dit heeft niet bijzonder veel met Spielerij - Problemen & Vragen te maken. Dit is namelijk een forum voor Softe Goederen, niet voor Harde Waren. Een schopje richting Overige Hardware, daar zit dit meer op z'n plaats :)