Ik ben pas vanaf vandaag bezig met Norton Ghost 9. Vroeger heb ik altijd met de oude DOS-versie gewerkt, maar ik vond het wel eens tijd om hier van af te stappen (ook owv diverse redenen).
Nu wou ik eigenlijk het liefst een bootable DVD maken met mijn image, want als er problemen met mijn drive zouden zijn dan kan ik die natuurlijk adhv die bootable DVD onmiddellijk terugzetten.
Nu maakt Ghost 2 files aan als image: *.v2i, *.sv2i
En adh van deze files zou ik dus de restore kunnen doen. Maar op welke manier kan ik hier een bootable DVD mee creëren?
Op de portable, waarvan ik de image wil maken, heb ik geen DVD-writer (enkel een CDR-writer, maar dat is niet voldoende).
Iemand een idee hoe je met deze "nieuwe" ghost een bootable DVD kan maken?
Nu wou ik eigenlijk het liefst een bootable DVD maken met mijn image, want als er problemen met mijn drive zouden zijn dan kan ik die natuurlijk adhv die bootable DVD onmiddellijk terugzetten.
Nu maakt Ghost 2 files aan als image: *.v2i, *.sv2i
En adh van deze files zou ik dus de restore kunnen doen. Maar op welke manier kan ik hier een bootable DVD mee creëren?
Op de portable, waarvan ik de image wil maken, heb ik geen DVD-writer (enkel een CDR-writer, maar dat is niet voldoende).
Iemand een idee hoe je met deze "nieuwe" ghost een bootable DVD kan maken?