Het grote Meedio Essentials topic

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• kep1973
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05-2025
Ok, voor wie het nog niet weet is Meedio essentials (voorheen myHTPC) een htpc proggie om al je media files te beheren en af te spelen op bijv. je televiesie. Soort gelijke programma's zijn o.a.: windows media center
Mediabox
Er zijn er nog veel meer maar hier gaat het om:

Meedio Essentials www.meedio.com
Er zijn hier al ook behoorlijk wat plug ins voor die het programma nog makkelijker maken. Deze plug ins zijn op de meedio pagina te vinden

De bedoeling van dit topic is dat men vragen kan stellen over hoe je bijvoorbeeld ondertitels erbij krijgt (VobSub) en dat men ook vindingen deelt, zoals bijv de plug in die herkent dat je je digi cam eraan hangt zodat je de foto's kunt bekijken en eventueel kan kopieren.

Persoonlijk zou ik graag willen weten hoe ik het voor elkaar krijg om bijv divx van een andere directory of van dvd af kan spelen ipv kopieren naar de standaard directory....

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 09:22
Als je dan toch zo'n topic begint, doe het dan goed!
De vraag die jij stelt staat volgens mij zelfs in de faq van meedio 8)7
Niet om je af te kraken ofzo, maar je had iets meer moeite kunnen doen voordat je die vraag ging stellen en voordat je dit topic opende. Wil je echt meer over meedio weten, lees dan eerst het artikel van Anandtech
http://www.anandtech.com/multimedia/showdoc.aspx?i=2193
En ze hebben er later nog een gedaan die dieper op de plugins ingaat.
http://www.anandtech.com/multimedia/showdoc.aspx?i=2204

[ Voor 7% gewijzigd door pretorian_nl op 09-10-2004 18:26 ]

Digital Media Junkie

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Lijkt me leuk om een Meedio topic te hebben, maar zet dan inderdaad iets meer info in je topicstart. Zo zou je info kunnen geven over de verschillende plugins, de mogelijkheden om je huidige tv-software te integreren in Essentials, totdat Meedio TV uit is. De manieren waarop je muziek kan importeren. (en dat is best simpel, gewoon een beetje proberen, dan heb je snel genoeg door hoe de Music Tag Importer werkt).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je graag een groot topic op je naam wilt hebben; doe het dan goed. Op dit moment lijkt het niets meer dan een maskerade om je vraag te kunnen stellen die (zoals pretorian_nl al aangeeft) eenvoudig te vinden is. Doe in het vervolg iets harder je best :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.