goeiemiddag, ik zit denk ik met n klein probleempje, mijn Clarkconnect router doos is zo druk dat de load regelmatig oploopt tot ruim boven de 200 (wat volgens de webmin zelf al investigated moet worden) met soms zelf uitschieters tot boven de 1000. Ik reboot dan de machine en dan is het weg, draait ie mooi met n load van 1-10, mijn internet is dan rete snel en draait allemaal soepel. Maar op willekeurige momenten, soms na een kwartier, soms pas dagen later, stijgt mijn load binnen 5 minuten weer gigantisch en begint het feest weer van vooraf aan.
Nou staat er als eerdergenoemd al dat sustained loads of over 200 onderzocht moeten worden, maar hoe kom ik erachter wat er voor processen draaien in een shell?? Moet ik vrezen dat er iemand toegang heeft weten te krijgen tot mijn root en dingen geinstalleerd heeft??
Nou staat er als eerdergenoemd al dat sustained loads of over 200 onderzocht moeten worden, maar hoe kom ik erachter wat er voor processen draaien in een shell?? Moet ik vrezen dat er iemand toegang heeft weten te krijgen tot mijn root en dingen geinstalleerd heeft??
[ Voor 11% gewijzigd door Miglow op 09-10-2004 17:26 ]