Toon posts:

iPod + iTunes Blijft hangen tijdens updaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Als ik me iPod wil updaten (nieuwe muziek erop) dan blijft hij na zo'n 2 min updaten gewoon hangen, allenbei iTunes en me iPod. Ik gebruik iTunes 4.6 en ik heb een g3 iPod met 2.2 software. Ze staan met elkaar in verbinding via firewire. Ik heb alles al opnieuw geinstald, me ipod gereset maar niks lijkt te helpen. Ook op de appleboard gevraagd maar daar antwoord niemand. Dit is echt niet leuk meer :'( . Wie o wie zou mij kunnen helpen ik word er zelf gek van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:22

oscarvdb

and like that...

Bel de Apple helpdesk als je nog garantie hebt.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan niet meer heb hem net 7 maanden ofzo. Best bale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-09 23:51

wouterve

Swinger of States

Zeven maanden? Dan heb je toch nog gewoon garantie, of zie ik dan iets verschrikkelijk over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

wouterve schreef op 09 oktober 2004 @ 17:45:
Zeven maanden? Dan heb je toch nog gewoon garantie, of zie ik dan iets verschrikkelijk over het hoofd?
Gratis telefonische support heb je vreemd genoeg maar voor 90 dagen.

Waar heb je je iPod gekocht?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oscarvdb schreef op 09 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Gratis telefonische support heb je vreemd genoeg maar voor 90 dagen.

Waar heb je je iPod gekocht?
Bij de dixons. Jah het is zo lomp dat je maar 90 dagen telefonische support heb ik word er gek van. Ik vind alles van apple relax maar deze iPod begint me toch aardig de strot uit te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 18:42:
[...]

Bij de dixons. Jah het is zo lomp dat je maar 90 dagen telefonische support heb ik word er gek van. Ik vind alles van apple relax maar deze iPod begint me toch aardig de strot uit te hangen.
Ga dan eens klagen bij Dixons. Je hebt tenslotte toch een jaar garantie.

[ Voor 6% gewijzigd door oscarvdb op 09-10-2004 19:10 ]

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oscarvdb schreef op 09 oktober 2004 @ 18:59:
[...]

Ga dan eens klagen bij Dixons.
Maandag...Ah wel bale want hun kenende doen ze er niks aan of ben je hem 5 maanden kwijt om vervolgens 300 euro aan reperatie kosten te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-09 14:16

Suaver

jokecoat

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 18:42:
[...]

Een vriend van mij had dit ook gehad, hij heeft hem geformateerd en opnieuw geupdate op een andere computer. Hierna deed hij het wel gewoon normaal. Ik bedoel als het even tegen zit met je iPod betekend het niet dat het een prul is :-P.

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Suaver schreef op 09 oktober 2004 @ 21:03:
[...]

Een vriend van mij had dit ook gehad, hij heeft hem geformateerd en opnieuw geupdate op een andere computer. Hierna deed hij het wel gewoon normaal. Ik bedoel als het even tegen zit met je iPod betekend het niet dat het een prul is :-P.
Hoe format ik een iPod dan? Dan probeer ik dit ook nog even op me andere pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb

oscarvdb

and like that...

De update tool draaien en dan voor Restore kiezen i.p.v. Update.

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 21:13:
[...]

Hoe format ik een iPod dan? Dan probeer ik dit ook nog even op me andere pc...
doet me dan weer erreg denken aan ene harde schijf met slechte sectoren die bij een format als "bad" gemarkeerd worden en dus geen fouten meer veroorzaken... maar wel de voorbode zijn van een crashende schijf :X
mak gebruik van je garantie zou ik zeggen... als het niet werkt heb je daar immers recht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die update tool -> reset heb ik zo onderhand al 15 x gebruikt en werkt dus ook niet. Ja het enigste wat ik denk ik nog kan doen is naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Je kan hem ook zelf aanmelden via Apple maar dan moet je wel een Apple ID aanmaken. Als je daar geen behoefte aan hebt kan je gewoon naar Apple bellen, het kost je misschien een paar dubbeltjes ;), en je probleem uitleggen. Dan krijg je een doosje thuis gestuurd met UPS oid en doe je daar alleen je iPod en geef je hem weer mee aan de bezorger. Na 1,5 week krijg je een werkende iPod terug, zowel vervangen of software matig gerepareert. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sage schreef op 10 oktober 2004 @ 10:58:
Je kan hem ook zelf aanmelden via Apple maar dan moet je wel een Apple ID aanmaken. Als je daar geen behoefte aan hebt kan je gewoon naar Apple bellen, het kost je misschien een paar dubbeltjes ;), en je probleem uitleggen. Dan krijg je een doosje thuis gestuurd met UPS oid en doe je daar alleen je iPod en geef je hem weer mee aan de bezorger. Na 1,5 week krijg je een werkende iPod terug, zowel vervangen of software matig gerepareert. :)
Hmm ik denk dat ik dat effe ga doen. Waar meld ik hem zelf aan? Ik heb al een Apple ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
depot.info.apple.com

Is trouwens ook sneller dan via de telefoon.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sage schreef op 10 oktober 2004 @ 11:39:
depot.info.apple.com

Is trouwens ook sneller dan via de telefoon.
Ok bedankt ik ga er even naar kijken.
Pagina: 1