Toon posts:

Eigenschappen Beeldscherm --> Bureaublad loopt vast*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de eigenschappen van me beeldscherm wil wijzigen dan sluit het scherm vanzelf af,
voorbeeld ik heb een wallpaper ingesteld maar ik wil niet op spreiden maar op centraliseren zetten, dan ga ik naar eigenschappen -> bureaublad en dan sluit het scherm af, eerst kreeg ik de foutmelding van win32.dll ofzo maar nu krijg ik dat niet meer,
het is maar een heel klein probeempje maar wel vervelend |:(
Iemand help !? :)

Ik gebruik Windows XP SP1 en heb dus nu ook geprobeerd mijn videodrivers te veranderen ik had Ati catalyst 4.5 en heb nu 4.7 geïnstalleerd ik heb een Ati Radeon9100, het is nu min of meer opgelost maar zo hoort het niet denk ik, ik heb toen ik weer de foutmeldig kreeg heb ik gekeken waar het vandaag kwam, het zat dus in mijn Local setting/temp daar stond heel veel troep in, die heb ik verwijderd, toen deed ie het nog niet nu heb ik die hele temp map verwijderd en ik krijg geen foutmelding meer, maar als ik nu in bureaublad eigenschappen zit zie ik niet meer een kleine afbeelding van mijn desktop maar gewoon een wit scherm, maar ik kan nu wel gewoon instellingen veranderen, zonder dat ie vastloopt 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 17:56 ]

Verwijderd

Heb je de videokaart drivers al eens opnieuw geinstalleerd en gekeken of er iets in je logfiles (eventviewer) staat met nadere info?

Verwijderd

Topicstarter
Heb al verschillende drivers, gehad maar zou niet zosnel weten waar ik naar zou moeten kijken in logfiles, maar ik zal wel ff zoeken

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

keescas,

Ik pas je topic titel even aan, 'help' in je topic titel is niet nodig hoor, wat we jusit wel willen in Windows Operating Systems dat de versie van Windows in je topic titel staat net als in alle andere Windows Operating Systems topics ;)

Verder mis ik in je topic een beetje wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen. Heb je bijvoorbeeld al eens gezocht met de GoT search of op Google, en wat kwam daar dan uit?

Verder - probeer zoveel mogelijk goede, relevante informatie te geven, vertel in dit geval bijvoorbeeld even sinds wanneer je dit probleem hebt, of je het probleem ook in veilige modus hebt, welk servicepack van Windows je hebt, welke videodrivers en videokaart je hebt, en meer van dat soort nuttige informatie ;)

Pas jij je topic start nog even en vertel even welke Windows versie, dan pas ik je topic titel daar op aan :)