Toon posts:

geneuzel over welke brander.......

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa wil al een tijdje een goede brander hebben. Hij hoeft alleen maar audio goed te kunnen branden. Alleen dan wil die weer de sony 8x dan de plex 8x of toch een ander....
Schiet niet op dus. Zelf heb ik een teac 8x en dat ding doet het perfect. Het systeem waar het in moet is een p200 met 32mb "on the fly" branden moet ie kunnen en aangezien het zo'n langzaam systeem is ligt scsi voor de hand. Kan iemand helpen met goede adviezen want het schiet niet op zo....

Verwijderd

Neem een Freecom, extern. Kan je hem zelf ook een keer 'lenen' >:)

Verwijderd

Geen HP!!!! HP, Sony en Philips (allemaal hetzelfde) zuigen zwaar. Plextor raad ik iedereen aan.

Verwijderd

Heeft de goedheiligman misschien ook nog een nuttige bijdrage ? Er zijn veel meer mensen die positieve ervaringen hebben met HP/Sony/Philips dan negatieve . De meeste negatieve komen zelfs alleen van horen zeggen of napraten van al die Plextor-geilertjes die hier rondhangen . Ik ken iemand met een Plextor 8x4x32 IDE en iemand met een HP 8x4x32 IDE en zelf heb ik een HP 4x2x24 IDE en alledrie hebben we geen problemen . Verder nog een stuk of 6 collega's die zo'n Philips 2x2x6 hebben en die doen het ook nog allemaal na 2 jaar . Als ik nu zelf een nieuwe zou kopen zou ik gaan voor de Plextor of de HP 8x4x32 brander .

Verwijderd

peejee: ga je mij even dik 3000 piek terugstorten voor die 2 HP burners van mij die het begeven hebben? of voor die deskjet die strepen achterlaat , OOK MET splinternieuwe printkop?

HP is de grootste shit die je maar kan kopen!

Verwijderd

Dan ben jij een prutser of je bent te eigenwijs om binnen de garantie ff bij HP aan te kloppen . En denk je nou echt dat andere merken foutloos zijn ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

PeeJee:
Hij heet niet voor niets "Vaagheid" LOL

:)

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
mmm niemand kan zeggen wat zeer goed is met audio ? dan wordt het denk ik toch maar een teac.......
Pagina: 1