b&w 603 S3 + ASW650 of 604 S3 ? + denon ?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125622

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed HiFi systeem, dit is mijn eerste aankoop van zoiets. Ik dacht aan de B&W 603 S3 met een ASW650 sub en een denon 2805 versterker. Later moet het ook nog uitbreidbaar zijn naar een HT systeem.

Maar ik heb nog mijn twijfels, is een denon een goede keuze met B&W speakers ?

Zou ik beter ipv de 603 S3 + ASW650 geen 604 S3 alleen nemen ? Maakt dit veel verschil ?

En ivm met de aansluiting, welke kabels moet ik het best nemen (niet te duur wel) ?

Is er verder nog iets waar ik zeker moet opletten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

JT

VETAK y0

Of het een goede keuze is ? Misschien moet je is gaan luisteren ? Ieder heeft zijn eigen smaak.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12609

Anoniem: 125622 schreef op 09 oktober 2004 @ 14:49:
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goed HiFi systeem, dit is mijn eerste aankoop van zoiets. Ik dacht aan de B&W 603 S3 met een ASW650 sub en een denon 2805 versterker. Later moet het ook nog uitbreidbaar zijn naar een HT systeem.

Maar ik heb nog mijn twijfels, is een denon een goede keuze met B&W speakers ?
> Het kan, persoonlijk vind ik ben ik niet zo'n fan van Denon. Ik denk dat ik Onkyo of NAD zou gaan.

Zou ik beter ipv de 603 S3 + ASW650 geen 604 S3 alleen nemen ? Maakt dit veel verschil ? \
> Een sub voegt veel toe, vooral voor films. Ik weet niet hoe duur een ASW650 is, anders kan je is gaan kijken naar SVS. Echt, voor films is er bijna niks beters.

En ivm met de aansluiting, welke kabels moet ik het best nemen (niet te duur wel) ?
> Speaker kabels, zou ik niet te duur maken. 3-4 euro/meter is zat vind ik.
Als je een sub koopt hou er dan rekening mee dat je een subwoofer interconnect moet hebben, dat zijn prijzige dingen. Verder nog interconnect tussen cd-speler en av receiver, best belangrijk, bespaar daar niet op. En een optisch kabeltje voor DVD-->receiver. Dat hoeft niet erg duur te zijn

Is er verder nog iets waar ik zeker moet opletten ?
Welk budget heb je en wat voor spullen heb je nu al?
Een aparte cdspeler is voor muziek beter dan een dvd-speler.
Kijk je regelmatig een filmpje, dan is een sub zeker aan te raden. Kijk is op
www.svsubwoofers.com. Ze zijn erg groot, maar best mooi imho.

Heb je al geluisterd naar de B&W's?
Zo niet, eerst gaan luisteren. Ook naar andere speakers. Het kan best zo zijn dat je andere merken veel mooier vindt klinken.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 12609 op 09-10-2004 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Als je zo veel geld hebt te besteden is het inderdaad niet raar dat je snel twijfels over een bepaalde keuze krijgt. Gelukkig zijn er dan ook goede hifi-zaken die je de spullen eerst laten horen, zo merk je meteen wat beter bij jouw wensen past. Luisteren is dus het devies. :)

Dit topic is gesloten.