Divx naar TV

Pagina: 1
Acties:

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 17:47
Ik heb in mijn pc een dvd speler en een mpeg kaart. Als ik dvd's/mpegs afspeel met Hollywood Player die bij de mpeg kaart zat, dan kan ik het beeld via kabels naar de tv doorzenden.

Het vervelende is alleen dat avi (DivX) bestanden niet worden ondersteund door die player.

Weet iemand een player die EN divX kan spelen EN de boel naar de tv kan doorsturen?

Alvast bedankt.

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

Verwijderd

is et niet zo dat je mpeg-kaart geen divx ondersteunt..:?

Verwijderd

Je Hollywoodkaart is een hardware matige Mpeg decoder, dus je kan het afspelen van DivX-jes wel vergeten. Dit zal dan toch echt software matig moeten gebeuren. Ik hoop dat je minstens een Pentium 300 hebt, want DivX's is best wel een processorvretend codec-je, maar gezien de standaard configuratie tegenwoordig is dit over het algemeen niet zo'n bezwaar.

GrTnX Corleone.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 15:25

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Gewoon gebruik maken van je TV-Out van je videokaart :7

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 17:47
Ja, ik kan op mijn pc dus wel prima divxjes afspelen, maar ik hoopte even dat het ook via de mpeg kaart kon. Kheb geen tv-out in mijn vidkaart :(

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

Verwijderd

Das dan jammer voor je...

mischien kan je je divx-jes omzetten naar mpeg? zodat je kaart et wel kan afspelen>:)
duurt wel ff... en kwaliteit is wat minder

of je koopt een Matrox g400/g450 die kan allerlei video formaten afspelen op je tv (avi [divx], mpg, asf, rm, enz...)

Bij mij werkt dat perfect 8-)
Pagina: 1