Heb vanmorgen nieuw spul in mijn computer geplaatst, alles is goed gegaan en werkt goed alleen één ding kom ik niet uit. Zit al een hele tijd te zoeken, maar of ik zoek verkeerd of het is niet te vinden.
Mijn vorige spul, AMD64 met een MSI bord, die schakelde terug als ik niks zat te doen naar een 800Mhz. Wat ik nu heb met mijn Intel 3.4 processor is, hij blijft constant op iets van 3400Mhz. staan. Ook al doe ik niks, maakt niet uit, en de temp staat dan rond de 47 graden.
Wat ik niet kan vinden is, kan die Intel niet terug geschakeld worden door Corecenter
Zodat die ook naar een lagere Mhz. gaat als hij idle is. Nieuwste bios heb ik ook al opgezet net, maakt ook niet uit.
Het is misschien een zoek/simpele vraag voor sommige, maar ik kan het gewoonweg niet vinden. Sorry..
Mainbord: MSI 915P Neo2 Platinum
Processor: P4 3.40Ghz. 800Mhz bus
Mijn vorige spul, AMD64 met een MSI bord, die schakelde terug als ik niks zat te doen naar een 800Mhz. Wat ik nu heb met mijn Intel 3.4 processor is, hij blijft constant op iets van 3400Mhz. staan. Ook al doe ik niks, maakt niet uit, en de temp staat dan rond de 47 graden.
Wat ik niet kan vinden is, kan die Intel niet terug geschakeld worden door Corecenter
Het is misschien een zoek/simpele vraag voor sommige, maar ik kan het gewoonweg niet vinden. Sorry..
Mainbord: MSI 915P Neo2 Platinum
Processor: P4 3.40Ghz. 800Mhz bus
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi