MSI 915P met Intel 3.4 schakelt niet terug

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb vanmorgen nieuw spul in mijn computer geplaatst, alles is goed gegaan en werkt goed alleen één ding kom ik niet uit. Zit al een hele tijd te zoeken, maar of ik zoek verkeerd of het is niet te vinden.
Mijn vorige spul, AMD64 met een MSI bord, die schakelde terug als ik niks zat te doen naar een 800Mhz. Wat ik nu heb met mijn Intel 3.4 processor is, hij blijft constant op iets van 3400Mhz. staan. Ook al doe ik niks, maakt niet uit, en de temp staat dan rond de 47 graden.
Wat ik niet kan vinden is, kan die Intel niet terug geschakeld worden door Corecenter :? Zodat die ook naar een lagere Mhz. gaat als hij idle is. Nieuwste bios heb ik ook al opgezet net, maakt ook niet uit.

Het is misschien een zoek/simpele vraag voor sommige, maar ik kan het gewoonweg niet vinden. Sorry..

Mainbord: MSI 915P Neo2 Platinum
Processor: P4 3.40Ghz. 800Mhz bus

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Intel heeft geen besparingstechnologie in de desktop-processoren zitten, blijft dus altijd gewoon op deze snelheid draaien

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Aha, ja dan kan ik blijven proberen en zoeken.. Zal best wel ergens staan, maar kon het niet vinden.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Misshien off-topik, maar waarom in godsnaam zo een dure CPU kopen, die vreselijk warm kan worden?
Wat mankeerde aan AMD 64?
Ok, Intel heeft HT, maar geen Cool 'n Quiet .

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2025
valt best mee...ik heb een p4 prescott 540 3.2ghz stressed 50/51 graden...idle gewoon 38 graden alles op normale instellingen...normale intel cpu koeler....
oud fabeltjes dus....

Verwijderd

Dat kan nou eenmaal niet met een intel, en wat was er mis met je Athlon64? Onderstaande spul nóóit geen probs.
Pagina: 1