Prijsdaling I-trique 3300 nav. 3400, ook bij 3500 nav. 3600?

Pagina: 1
Acties:

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben van plan binnenkort de Creative I-Trique 3500 2.1 speakerset aan te schaffen. Nu is het mij echter opgevallen dat enkele dagen geleden de I-trique 3300 zeer in prijs is gedaald (van 85 naar 65 Euro). Dit komt doordat de I-trique 3400 is geintroduceerd.
Nu zie ik op enkele buitenlandse sites de I-trique 3600 staan. Is dit de opvolger van de 3500? Als dit zo is, heeft iemand dan een idee wanneer hij in Nederland te krijgen zal zijn en of dit een, grote, prijsdaling voor de 3500 tot gevolg zal hebben?
Het is natuurlijk een beetje glazen bol gepraat maar heeft iemand toevallig wat meer informatie over de I-trique 3600 en het gevolg daarvan voor de 3500?

• UltraR-pc
*schop*
Niemand? Jammer, ook niemand die weet of de I-trique 3600 idd de opvolger is van de I-trique 3500?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Kan je creative daar niet het makkelijkst over mailen? zij maken die dingen immers.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• UltraR-pc
Ik heb me al helemaal suf gezocht op de site van creative naar een e-mail adres maar ze hebben daar een nogal vervelend systeem waarmee ze er voor zorgen dat ze alleen mailtjes krijgen van mensen die support nodig hebben bij een reeds gekocht product. Ik zou dus niet weten hoe ik mijn vraag hun kan laten bereiken. |:(

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:08

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Omdat ik het een beetje onzinnig vond om er een apart topic voor te openen doe ik het hier maar. Weet iemand een review of test te vinden op het net omtrend de nieuwe Creative 3600 boxen set (of anders de 3400)? Ik heb gezocht maar verder dan die standaard prijsvergelijk sites kom ik niet.

Ik ben op zoek naar een nieuwe 2.1 setje en twijfel tussen de Logitech Z3-e of een Creative 3400/3600. De looks van de Creative zijn heel mooi maar doen ze aan kwaliteit onder aan de Logitech Z3-e of zijn ze vergelijkbaar?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Verwijderd

Magma schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:13:
Omdat ik het een beetje onzinnig vond om er een apart topic voor te openen doe ik het hier maar. Weet iemand een review of test te vinden op het net omtrend de nieuwe Creative 3600 boxen set (of anders de 3400)? Ik heb gezocht maar verder dan die standaard prijsvergelijk sites kom ik niet.

Ik ben op zoek naar een nieuwe 2.1 setje en twijfel tussen de Logitech Z3-e of een Creative 3400/3600. De looks van de Creative zijn heel mooi maar doen ze aan kwaliteit onder aan de Logitech Z3-e of zijn ze vergelijkbaar?
Ik zou ook graag weten wat het verschil is tussen de 3400 en 3600 :)
(oeps, oud topic gekickt)
Pagina: 1