Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ik ben dus neit de enige die hem gehad heeft... (MS IE op school)
thuis krijg ik geen popups omdat opera die automatisch blockt
[ Voor 8% gewijzigd door Fludizz op 09-10-2004 13:17 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk van een adverteerder op GOT.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:22:
Heb ik net GoT als popup safe ingevoerd.. krijg ik dit =/ maar ben blij dak nu zeker weet dat 't van GoT komt...
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik had alleen GoT open toen ik de popup kreeg. ik weet 100% zeker dat die popup van GoT af kwam.djluc schreef op 09 oktober 2004 @ 13:21:
Waarschijnlijk had je ook de FP open staan in een ander venster: die refreshed om de X minuten.
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Neuh, dit is niet een survey van Tweakers.net of GoT. Het is een onderzoek dat WebAds uitvoert onder alle sites waar dat bedrijf banners levert. Dat is gewoon een routineonderzoek en is niets vreemds AFAIKVerwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:54:
Tweakers voert een survey uit dan, niets mis mee toch? Als je niet wilt meedoen klik je hem weg en krijg je hem ook niet meer.
maar was 't niet de policy dat GoT géén popups zou bevatten...?Harm schreef op 09 oktober 2004 @ 13:55:
[...]
Neuh, dit is niet een survey van Tweakers.net of GoT. Het is een onderzoek dat WebAds uitvoert onder alle sites waar dat bedrijf banners levert. Dat is gewoon een routineonderzoek en is niets vreemds AFAIK.
of 't zou van te voren gezegt worden
[ Voor 8% gewijzigd door zwahiel op 09-10-2004 14:34 ]
het gaat hier ook niet om GoT maar om Tweakers.netzwahiel schreef op 09 oktober 2004 @ 14:34:
[...]
maar was 't niet de policy dat GoT géén popups zou bevatten...?
Onze policy over advertenties staat hier: Advertentiebeleid op Tweakers.net. Daar staat een lijstje met zaken die we niet willen hebben:zwahiel schreef op 09 oktober 2004 @ 14:34:
[...]
maar was 't niet de policy dat GoT géén popups zou bevatten...?
- Adult content
- Commerciële Popups (onderzoekspopups zijn wel mogelijk)
[ Voor 5% gewijzigd door Harm op 09-10-2004 14:37 . Reden: BTW ]
ok vooruit dan maarHarm schreef op 09 oktober 2004 @ 14:36:
[...]
Onze policy over advertenties staat hier: Advertentiebeleid op Tweakers.net. Daar staat een lijstje met zaken die we niet willen hebben:Zoals je ziet zijn onderzoekspopups, waar dit er een van is
- Adult content
, wel toegestaan. Dus IMHO is er niet zo heel veel speciaals aan de hand
.
Had toch niks te doen, bij de evt volgende keer sla ik hem gewoon weg
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
leoaq.fm // Jeune Loop
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
CyBeR schreef op 18 oktober 2004 @ 14:57:
Kan dat ding niet weer uit? Ik heb 'm nu letterlijk 6x achtereen gekregen bij elke page reload. Als dat ding eens per 3 maanden meekomt heb ik daar geen probleem mee, maar dit is overdreven... Ik druk toch niet voor jan lul op nee?
Maar jij hebt toch geen IE? Of IE voor de MAC ofzo
Meteen een vraag... ik browse _altijd_ met FireFox. Deze popup wordt dus automatisch tegen gehouden. Banners e.d. laat ik wel gewoon door. Is dit nu alsnog fout?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik browse ook met firefox alleen tweakers.net staat op mijn safe list dus word hij niet tegen gehouden.DeMoN schreef op 18 oktober 2004 @ 15:01:
[...]
Meteen een vraag... ik browse _altijd_ met FireFox. Deze popup wordt dus automatisch tegen gehouden. Banners e.d. laat ik wel gewoon door. Is dit nu alsnog fout?
Ook ik krijg nu bij _elke_ pagina de survey popup. Best wel irritantCyBeR schreef op 18 oktober 2004 @ 14:57:
Kan dat ding niet weer uit? Ik heb 'm nu letterlijk 6x achtereen gekregen bij elke page reload. Als dat ding eens per 3 maanden meekomt heb ik daar geen probleem mee, maar dit is overdreven... Ik druk toch niet voor jan lul op nee?
/kleine edit
Na 7 keer heeft de popup het volgens mij voor gezien gehouden
[ Voor 6% gewijzigd door Breaker op 18-10-2004 15:04 ]
euss zegt dat het geen reclame is, en er staat niet in de voorwaarden dat je geen surveys mag blockenDeMoN schreef op 18 oktober 2004 @ 15:01:
[...]
Maar jij hebt toch geen IE? Of IE voor de MAC ofzo
Saved by the buoyancy of citrus
Krijg hier een popup, klik op Ja (meewerken aan een survey vind ik geen probleem, een keertje), vervolgens gebeurd er niets, en krijg ik deze popup nu al 10x achter elkaar weer terug ?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Hier ook Mozilla, FireFox 0.9.4 @ windows 2003. GoT en T.net staan stonden hier idd ook in allowlist... Nu ff weggehaald, ik krijg die popup anders echt op alle pagina's ?JHS schreef op 18 oktober 2004 @ 15:16:
edit:
Mozzilla 1.7
WinXP Home SP 2
Geen adblockers oid, behalve de popupblocker in mozilla, die ze netjes voor GoT en T.net doorlaat...

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dus vangt tweakers er ook geen geld voor. Dus blokken die hap.....
Bovendien wekken ze de suggestie een survey voor tweakers uit te voeren, maar ze voeren dus een survey uit voor banner bakkers?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
🌞🍃
dat was wel irritant.. verder geen problemen met een survey hoor..!
you had me at EHLO
Het komt niet bij je op dat er misschien een foutje in de code staat en dat je 'm niet vaker dan 1x hoort te zien? Zulke stemmingmakende opmerkingen zijn echt niet nodig.leuk_he schreef op 18 oktober 2004 @ 15:25:
Dus vangt tweakers er ook geen geld voor. Dus blokken die hap.....
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
you had me at EHLO
(I6 met SP2 btw)
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
[samenzwering mode...Renegade schreef op 18 oktober 2004 @ 15:27:
[...]
Het komt niet bij je op dat er misschien een foutje in de code staat .....
Foutje? Het is zondermeer al eigenaardig dat er een popup door mijn firefox PR1.0 heenkomt (2x, meer niet hoor) . Ze hebben dus al eigenaardige "verdachte" code gebruikt. En het is geen reclame (reclame is ok want betaald ). Dus in dat opzicht is het wel een heel gemene popup.
[/samenzwering mode...
Maar goed. De FP mensen bezweren dat het in orde komt dus geloof ik dat.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Schaadt het niet, dan baat het niet
Mag ik vragen wat de reden is dat sommige pop-up categoriën wel toegestaan zijn en andere niet? Qua irritatiefactor scoren ze wat mij betreft even hoog; een pop-up is irritant omdat het een pop-up is die je niet wilde, niet omdat het reclame is en geen onderzoek.Harm schreef op 09 oktober 2004 @ 14:36:
Onze policy over advertenties staat hier: Advertentiebeleid op Tweakers.net. Daar staat een lijstje met zaken die we niet willen hebben:
- Adult content
• Tweakers.net zelf - We willen wat van jullie weten voor eigen gebruik
• Een onderzoek als in dit topic beschreven - Om te kijken welke reclame effectief/irriterend/whatever is
• Een onderzoek waarop het MT is aangeschreven en besloten heeft om zijn medewerking aan te verlenen
Geen van bovenstaande lijken me te verschijnen met een slechte reden. Het laatste heb ik niet meegemaakt, maar het is iets wat me persoonlijk niet onmogelijk zou lijken. De tweede kan voor jezelf nuttig zijn, aangezien ik aanneem dat je graag meewerkt aan methoden die kunnen voeren tot een manier van adverteren/marketen waarbij je zelf minder irritatie hebt aan de methode in kwestie? Het eerste ga ik niet eens over uitweiden. Wat mij betreft is er dus niets mis met die uitzondering.
Daarnaast, hoe vaak heb je al dergelijke pop-ups gehad voor een onderzoek voor dit onderzoek? Die frequentie is dermate laag dat het me bijna niet eens noemenswaardig lijkt.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Het verschijnen zelf is of kan een slechte reden zijn.Renegade schreef op 18 oktober 2004 @ 18:04:
Geen van bovenstaande lijken me te verschijnen met een slechte reden.
Dit is ook een argument dat ketens en reclamebureau's aanhalen als ze informatie van je willen hebben. Data mining gerelateerde bureau's maken naarstig gebruik van dit argument. Als mensen zich ergens aan ergeren dan kunnen ze zelf met de instantie contact opnemen. Ik ben van mening dat het initiatief bij de mensen zelf hoort te liggen in dergelijke zaken en dat de dienstaanbieder deze mogelijkheden passief moet aanbieden.De tweede kan voor jezelf nuttig zijn, aangezien ik aanneem dat je graag meewerkt aan methoden die kunnen voeren tot een manier van adverteren/marketen waarbij je zelf minder irritatie hebt aan de methode in kwestie?
Afgelopen maand ben ik al drie keer geconfronteerd met een onderzoek als deze; ik zie een trend.Daarnaast, hoe vaak heb je al dergelijke pop-ups gehad voor een onderzoek voor dit onderzoek? Die frequentie is dermate laag dat het me bijna niet eens noemenswaardig lijkt.
Op Tweakers.net?OpifexMaximus schreef op 18 oktober 2004 @ 18:21:
Afgelopen maand ben ik al drie keer geconfronteerd met een onderzoek als deze; ik zie een trend.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nee, en ik ben ook heel dankbaar voor het bestaan van de sectie Bugs and Featurerequests
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Bovendien was [rml][ AD] Onderzoek (pop-up)[/rml] nog in mijn achterhoofd en een fout in de code van WebAds? Gebeurt toch te vaak naar mijn smaak.
[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 18-10-2004 19:41 ]
Eentje niet nee, meerdere wordt vervelend.Illegal_Alien schreef op 18 oktober 2004 @ 19:33:
Mensen zeik niet. Dat ene pop-upje hier op got kan geen kwaad. Wereld vergaat niet
Mja, zoals ik al zei. Een popupje zo nu en dan, ok. Maar niet bij elke keer dat je op een link binnen GoT kliktIllegal_Alien schreef op 18 oktober 2004 @ 19:33:
Mensen zeik niet. Dat ene pop-upje hier op got kan geen kwaad. Wereld vergaat niet
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Bovendien kan je hem in Mozilla niet eens invullen

Als jij je er niet aan ergert of het niet nodig vind om erover te klagen dan is dat jouw keuze. Dat ik het er niet mee eens ben wil niet zeggen dat ik zeik.Illegal_Alien schreef op 18 oktober 2004 @ 19:33:
Als ik mijn vuilnis elke dag op jouw kamer neer zou gooien dan vergaat de wereld ook niet, maar hij wordt voor jou wel een stuk onaangenamer.