Toon posts:

Messenger start tegelijk op met Outlook Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik heb een zeer irritant probleem, ik heb msn messenger op mijn pc, de gewone versie 6.4 en elke keer als mijn moeder nu voor haar emails outlook express opstart wordt automatisch messenger ook geladen, ook als ik ben afgemeld meld ie me aan en als ik al ben aangemeld krijg ik een melding dat ik al aangemeld ben!
Het lijkt dus net of er dan 2 messengers draaien terwijl ik er maar 1 heb geinstallerd.
Ik heb al bij outlook en messenger opties gekeken maar ik kon niks vinden over messenger niet tegelijk opstarten aanschakelen ofzo.
Bij outlook staan als contactpersonen ook mijn msn messenger adressen wat ik helemaal niet wil, ik snap ook niet hoe dit kan, het is zeer vervelend.
Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt, Maikel

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:13:
Ik heb al bij outlook en messenger opties gekeken maar ik kon niks vinden over messenger niet tegelijk opstarten aanschakelen ofzo.
Staat er wel.
Goed kijken.

[toevoeging]
MSN Messenger is niet hetzelfde als Windows Messenger.
Windows messenger start standaard bij login op.
MSN Messenger start default bij OE en OL op als die geïnstalleerd staat.
Heb je bij allebei dezelfde login, dan krijg je inderdaad jouw "probleem" wat een non-probleem is als je goed kijkt.

[ Voor 38% gewijzigd door alt-92 op 09-10-2004 13:17 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-08 09:41

TwoR

Gekleurde stippen

extra -> opties -> overige
Dat is het bij Outlook.
Lijkt me trouwens geen probleem om dit zelf te vinden

[ Voor 41% gewijzigd door TwoR op 09-10-2004 13:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heel makkelijk ware het niet dat er dan geen overige bijstaat...
Ik heb Microsoft outlook express 6 en als ik extra en dan opties aanklik krijg ik dat tabblad dus niet, bij algemeen staat wel een vinkje om windows messenger automatisch op te starten die heb ik weggehaald, maar nu als outlook op nieuwe berichten heeft gecontroleerd hangt ie de verbinding automatisch op wat ik helemaal niet heb aangegeven.
Ik zie trouwens inderdaad 2 msn's maar moet ik dan eentje verwijderen ofzo en zo ja welke?

Verwijderd

Als je dit instelt start Outlook nog wel het programma Messenger op. Dit kan je ook weghalen door wat te wijzigen in je register.

http://www.google.com/sea...utlook&btnG=Google+Search

http://www.winguides.com/registry/display.php/989/

Verwijderd

Wil je ervoor zorgen dat Messenger 4.7 niet meer opstart of wil je deze gewoon helemaal verwijderen? Om Messenger 4.7 helemaal te verwijderen, terwijl MSN 6.2 gewoon geinstalleerd blijft:

start-->uitvoeren--> en plak hier de volgende code:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Na de reboot wordt er gevraagd of men alle bestanden wil verwijderen, klik hier ja. Als het goed is ben je nu van je probleem af.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik vermoed dat je msns 4.7 hebt en ja het is heel erg irritant. Ik raad je aan om msn 6.2 installeren en bij algemene optie kun je alles zelf aangeven.

Mijn raad

Download XPAntispy en je kan dan meteen onderaan aangeven wat je met msn wilt (Uninstallen of Disablen)

Lucky Goldstar

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Gewoon doen wat TBK_Tim zegt of je Messenger map in C:\program files\ naar Messenger.OFF renamen, ben je ook overal vanaf..

--

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mike_msn, welkom op GoT :)

Dit is een vraag die al heel vaak gesteld & beantwoord is. Als je daarom de GoT-search er bij pakt, heb je je antwoord ook al (voorbeeldje: klik, en ja ik gebruik hier de foute/incorrecte afkorting MSN, maar er zijn nu eenmaal veel mensen die het zo noemen :+ ). Sterker nog, er staat (indirect) een stukje over in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger

Check die zaken dus eerst even voor je een vraag stelt: dan heb je je antwoord sneller ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
TBK_Tim heel erg bedankt, 4.7 is eraf en m'n eigen 6.4 doet et nog gewoon.
Ook kan ik nu normaal outlook openen zonder ie menssenger opent :)
En mijn vrbinding blijft gewoon eindelijk, ik ben helemaal blij!
Bedankt allemaal, dit was de goede oplossing :)

• Laurenz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22-05 17:35
Bij Windows XP Pro kan je ook bij group policy instellen dat je niet wilt dat Messenger opstart :)
uitvoeren - gpedit.msc
En dan even zoeken waar ie staat (ik geloof bij Windows onderdelen, Windows messenger)

Leave only footprints, take only memories

Pagina: 1