Bestanden kwijt!! HELP!!
SCHREEUW NIET ZO!!!!!! Oftewel, je bent niet bepaald de eerste die zoiets heeft. Haal even rustig adem, overdreven druk doen maar niet nadenken maakt erger, niet beter

Ik pas de topictitel dus drastisch aan. Lees ook even de genoemde FAQ's/URL's door. Probeer (readonly) wat applicaties en wellicht kom je er uit. Je bent nieuw, lees dus (evt. na het terugzetten van je files

) even
FAQ Forumgedrag en enige relevante sticky topics (

) door. Op die manier kan je je zelf beter helpen en wordt een vraag ook eerder beantwoord

ik heb al een shareware prog gedownload en die kon de bestanden wel vinden maar niet terugzetten
Ik neem aan dat je het dan eerst moet kopen. Voor niets gaat de zon op met zoiets, een professioneel bedrijf is een factor 10, 100 of 1000 duurder
edit:
Oeh je loopt hier al een paar maanden rond zie ik. Een welkom is dus overdreven

Dus de boodschap kende je waarschijnlijk al: geef even heel duidelik aan wat al was gedaan, wat niet lukte, etc. "Al wel wat shareware progs gedownload" zegt zo gruwelijk weinig. Kunnen wij wel tips geven, maar die ken je natuurlijk al.
[
Voor 19% gewijzigd door
F_J_K op 09-10-2004 14:13
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)