Toon posts:

Geen beeld, monitor NIET kapot.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen beeld meer. Ik was bezig met subsynch en opeens verdween mijn beeld. Het lampje van de monitor knipperde oranje waar het normaal groen zou moeten knipperen. Voor de rest doet Windows het wel.
Als ik hem op start dan zie ik het logo van mijn moederboard, het WindowsXP logo met laden, maar daarna als hij naar windows gaat wordt hij zwart. Ik hoor wel de tune van het opstarten zeg maar, dus daaruit blijkt dat hij het voor de rest wel doet.

Wat kan ik hier aan doen? Lastige is dat ik dus niks kan op dat ding zelf...

Lijkt mij niet m'n videokaart, want daarvoor hadtie nog geen streken :+. Tis een radeon 8500LE met de nieuwste drivers. Ik denk dat het met de instellingen ofzo van m'n beeld te maken heeft.

Verwijderd

Al geprobeerd in veilige modus te starten? (F8)
Heb je een tv-out ofzo? Misschien werkt die wel?

Verwijderd

Je hebt je Video adapter ingesteld buiten de range van je monitor, opstarten in save mode (veilige modus) en de boel een stukkie omlaag schroeven. Daarna moet je weer normaal op kunnen starten. Als je dan de driver van je monitor installeerd, kan je dezelfde fout niet meer maken. Windows houdt dan rekening met de restricties van de monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:50:
Al geprobeerd in veilige modus te starten? (F8)
Heb je een tv-out ofzo? Misschien werkt die wel?
In veilige modus werkt het beeld wel. Maar vreemde instellingen zag ik niet. Heb het wat lager gezet maar het helpt niet. Tv-out heb ik wel, zal ik later wel is ff wat mee proberen.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 14:12
Misschien boot hij met TV-out of een te hoge resolutie/refreshrate. Kijk eens bij configuratiescherm -> beelscherm -> instellingen (-> geavanceerd).

tvw

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-02 23:23

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Lijkt wel alsof je monitor een verkeerde signaal ontvangt na het opstarten ...

Heb je niet toevallig een verkeerde input signaal aangegeven op je monitor D-sub / BNC / DVI :?

| My SpiderWeb |

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen idee wat vor probleem het was, maar ik heb gezocht naar drivers voor mijn merkloos beeldschermpje, en gevonden! Hij doet het weer. Thnx anyway
Pagina: 1