Groeten
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Hij heeft het over 256MB sticks, niet 512metal14 schreef op 09 oktober 2004 @ 12:21:
30 euro is wel erg weinig als nieuwprijs lijkt mij. In de winkel is het toch zon 90 euro?
Twinmos/PSC
512MB DDR-RAM/400 PC3200, 184pin, 85,90
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ik zou gewoon een nieuw geheugenbankje halen, voor zo'n 10/15 euro meer heb je een nieuwe waarvan je iig weet dat ie te vertrouwen is (en je hebt er garantie op)
Kijk ook direct eventjes naar het merk, niet elk merk heeft dezelfde kwaliteit
Zelfs tussen de sticks van een bepaald merk kan verschil zitten.Wolfboy schreef op 09 oktober 2004 @ 12:24:
Ik zou gewoon een nieuw geheugenbankje halen, voor zo'n 10/15 euro meer heb je een nieuwe waarvan je iig weet dat ie te vertrouwen is (en je hebt er garantie op)
Ik heb hier voornamelijk Kingston 512Mb liggen. 2 Sticks (333MHz & 400MHz) hebben Kingston memory chips. De andere 333MHz stick heeft echter Micron chips.
Toch zijn het allemaal Kingston modules
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Ik doelde er eigenlijk meer op dat cheapass ram vaak niet op alle moederborden werkt (kheb het vaak genoeg gezien dat mensen goedkoop spul kochten en dat het niet werkte)
Moge duidelijk zijn... glazen bollen hebben we geen van allen 
Mbt kwaliteit geheugen- het draait om chips, chips, chips en nog eens chips....
De merk van de repen doet er nauwelijks toe (toegegeven, een brakke reep kan de beste chips castreren, maar zelfs de beset reepbakker kan tweederangs chips compenseren), maar de exacte type chips bepalen compatibiliteit en prestaties.
Daarom heb ik liever een reep van een onbekende bakker, maar met chips die ik ken en goed vind (ben zelf Samsung en Infineon fan, maar iedere 'echte' chipmerk is te vertrouwen) dan dat ik een reep pak van een goede reepbakker (Kingston ofzo), met relablede chips waar je dus van tevoren niets over weet
Mbt kwaliteit geheugen- het draait om chips, chips, chips en nog eens chips....
De merk van de repen doet er nauwelijks toe (toegegeven, een brakke reep kan de beste chips castreren, maar zelfs de beset reepbakker kan tweederangs chips compenseren), maar de exacte type chips bepalen compatibiliteit en prestaties.
Daarom heb ik liever een reep van een onbekende bakker, maar met chips die ik ken en goed vind (ben zelf Samsung en Infineon fan, maar iedere 'echte' chipmerk is te vertrouwen) dan dat ik een reep pak van een goede reepbakker (Kingston ofzo), met relablede chips waar je dus van tevoren niets over weet
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()