ik heb overal al naar gezocht maar kan echt niets vinden, google, dit forum etc. als ik bv op msn op een link druk of op een e-mail, opent mijn Internet Explorer Browser niet? iemand idee? Dankjewel
Is Internet Explorer wel ingesteld als je standaard browser? Ook kan Spyware het 1 & ander veranderen... AdAware is altijd een goed idee...
& wat heb je zelf al uitgezocht?
Ik pas even je topic titel aan (was: [XP_SP2] Help! linken werkt niet meer!) - help! in je topic titel is niet echt nodig 
Verder - waarop heb je al gezocht dan? Welke zoektermen heb je gebruikt? Wat heb je zoal geprobeerd behalve zoeken? Wanneer heb je dit probleem? Ook net nadat je opgestart bent?
Verder - waarop heb je al gezocht dan? Welke zoektermen heb je gebruikt? Wat heb je zoal geprobeerd behalve zoeken? Wanneer heb je dit probleem? Ook net nadat je opgestart bent?
nee is niet standaard ingesteld volgens mij, kreeg eerst wel dat bericht maar toen heb ik geklikt op: vraag dit niet nogmaals, hoe moet ik dat nu veranderen?MC Taz Man schreef op 09 oktober 2004 @ 12:17:
Is Internet Explorer wel ingesteld als je standaard browser? Ook kan Spyware het 1 & ander veranderen... AdAware is altijd een goed idee...
Je gaat naar start > uitvoeren, je tikt in 'iexplore.exe', je gaat naar Extra > internet-opties>programma's, je kijkt of er een vinkje staat bij 'controleren of IE standaardbrowser is', en je start IE opnieuw op. Dan zal IE vragen of je IE als standaardbrowser wilt.
We are shaping the future
Verwijderd
De voorgaande reactie kan kloppen. Maar zelfs als het vakje is aangevinkt is het mogelijk dat het niet naar behoren werkt. Druk dan op standaardinstellingen. Grote kans dat hij het weer doet.
Groet, Caesar
Groet, Caesar
heb ik al gedaan... werkt niet? weet iemand iets anders? alvast bedanktJamesNL schreef op 09 oktober 2004 @ 18:37:
Je gaat naar start > uitvoeren, je tikt in 'iexplore.exe', je gaat naar Extra > internet-opties>programma's, je kijkt of er een vinkje staat bij 'controleren of IE standaardbrowser is', en je start IE opnieuw op. Dan zal IE vragen of je IE als standaardbrowser wilt.
hij doet het... die reactie hiervoor was gelijk met mij gepost dus dat had ik niet gelezen... bedankt
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 00:26 ]
Controleer eens op spyware met de programma's Ad-Aware, Spybot S&D, HijackThis en nog een aantal programma's. Samen staan ze tenslotte sterk.
Probeer ook eens Windows Update, en kijk dan vooral naar verborgen updates enzo.
Probeer ook eens Windows Update, en kijk dan vooral naar verborgen updates enzo.
[ Voor 27% gewijzigd door Alex) op 10-10-2004 00:28 ]
We are shaping the future
hee, had ik al gedaan... maar hij doet het weer... hier kan een slotje op!JamesNL schreef op 10 oktober 2004 @ 00:26:
Controleer eens op spyware met de programma's Ad-Aware, Spybot S&D, HijackThis en nog een aantal programma's. Samen staan ze tenslotte sterk.
wat was de fout?
888 voor ondertiteling
Dat maakt na bijna twee jaar niet zo veel meer uit denk ik
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()