Toon posts:

Dell latitude D600 wireless mini pcmcia kaart onzichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een nieuwe laptop (Dell latitude D600) en er zit een wireless mini pcmcia kaartje in onderaan de laptop. Ik werk met Win 2000 Professional, maar ik kan nergens een icoon vinden van m'n wireless kaart (de lan kaart is wel zichtbaar). Ik ben compleet nieuw met wireless, maar ik heb geen er geen idee van hoe deze wireless kaart te enablen. Moet dit aangelegd worden in de bios?
M'n toetsenbord bevat ook een function key waarmee ik de wireless kan activeren (Fn + F2) maar dit veranderd niks aan de zaak. Waar kan ik ergens zien of de kaart wel werkt, en ge-enabled is?

Alvast bedankt,

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:00

AirX

Tweak Guru

Te basic dit. Maargoed, zal toch even antwoord geven.... je moet ffe Deze Computer> Eigenschappen>hardware>apparaatbeheer. Daar kun je wel zien of iets niet goed werkt qua hardware en je kunt zien als iets uitgeschakeld staat.

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 11:42

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

In de BIOS. Check effe 1 van de BIOS pagina's om je Wireless te activeren. Staat af fabriek helaas wel eens uit (omdat niet iedereen het er bij besteld).

Trouwens, als je zelf deze Windows 2000 Pro er op gezet hebt, moet je wel een extra driver installeren. W2K Pro kent deze wireless kaartjes niet zonder driver.

[ Voor 36% gewijzigd door DaRealRenzel op 09-10-2004 09:48 ]

Nothing is a problem once you've debugged the code

Verwijderd

Topicstarter
thx,

Idd een basic vraagje mss voor jullie, maar ik heb geen ervaring met wireless (komt niet voor in apparaat beheer, zover was ik al geraakt...)
Ik zal even de bios checken en een driver installeren...
edit:
Stond inderdaad af in de bios...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 12:10 ]