Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Meestal zit er reset knop op je router denk dat dat de oplossing isnvidia schreef op 09 oktober 2004 @ 09:38:
Mijn probleem is dat ik mijn paswoord van mijn SMC router niet meer weet! Het is dom, maar ik geraak maar niet meer ingelogd op mn router.
Heb al op internet gezocht ivm dit probleem maar niets gevonden hoe ik mijn paswoord terug kan opvragen! Hebben jullie een idee?
Tevens krijg ik volgende melding:
[afbeelding]
wat micdis zegt klopt, je kan hem waarschijnlijk terug resetten naar de fabrieksinstellingen. je moet dan m dan wel helemaal opnieuw instellen natuurlijk
Duplicated administrator betekend dat er iemand anders atm in jou router zit, die moet eerst uitloggen, of automatisch uitgelogd worden na een x aantal minuten.
Wellicht zit er nu iemand (huisgenoot?) in die het wachtwoord veranderd heeft ofzo.
standaart wachtwoord is toch iets van smcadmin ofzo?
Wellicht zit er nu iemand (huisgenoot?) in die het wachtwoord veranderd heeft ofzo.
standaart wachtwoord is toch iets van smcadmin ofzo?
soms blijft dat hangen, moet je even je router uit en aan zettenIcey schreef op 09 oktober 2004 @ 09:53:
Duplicated administrator betekend dat er iemand anders atm in jou router zit, die moet eerst uitloggen, of automatisch uitgelogd worden na een x aantal minuten.
Lijkt mij ook de meest logische oplossing; staat neem ik aan ook wel in de handleiding (heb je die al bekeken).micdis schreef op 09 oktober 2004 @ 09:44:
[...]
Meestal zit er reset knop op je router denk dat dat de oplossing is
Verder is het wat lastig om te helpen als we niet een exact typenummer hebben...
het type is WBR7004 V2.0
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
heb je nou al je router gereset, en gekeken wat de handleiding erover te melden heeft?
dat lijkt me ook wel plezierig om te weten...
dat lijkt me ook wel plezierig om te weten...
Verwijderd
http://www.smc-europe.com....2/SMC7004VWBRV2_LR_E.pdfnvidia schreef op 10 oktober 2004 @ 15:51:
het type is WBR7004 V2.0
hij heeft dus gewoon een factory settings reset knop
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()