[NVidia] Full Screen Video aan/uit zetten met shortcut

Pagina: 1
Acties:

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:08

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Ik zoek een tooltje of methode waarmee ik de "Full Screen Video " op mijn nVidia kaart kan aan of uitzetten met een shortcut.

Waarom?
Ik heb dualscreen, en als je "Full Screen Video" op "Auto-select" zet wordt bv. als je een film start deze full screen getoond op het 2e scherm. Natuurlijk wil ik niet dat dit ALTIJD gebeurt en daarom moet ik deze optie nu steeds manueel aan / uitzetten.

Hoewel de nView Desktop Manager shortcuts kan zetten voot heel veel zaken, zit deze optie er niet tussen.

Hieronder de optie die ik dus met een shortcut wil aanpassen:
Afbeeldingslocatie: http://www.how2.be/nv.png

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Niemand?

Moet ik nou alles zelf maken? :+

Verwijderd

Log het met Filemon / Regmon en maak je eigen snelkoppeling :)

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 06:17:
Log het met Filemon / Regmon en maak je eigen snelkoppeling :)
heb ik al is gedaan... zijn een paar reg keys met een vage numerieke waarde die veranderen. Ik vermoed dat het enkel kan met het oproepen van een functie in een van de detonator dll's :)

Correct me if i'm wrong.

Verwijderd

regkeys kun je gewoon importeren middels een REG file of aanroepen vanaf de commandline ;)

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 13:54:
regkeys kun je gewoon importeren middels een REG file of aanroepen vanaf de commandline ;)
Ja... maar met alleen de reg keys kom je er niet. Je moet ook de aanpassing "triggeren" :) Bij die reg keys zitten ook een paar rare velden met lange nummers in, er zitten device changes in, ... doe maar eens een capture met wise :)

Nouja ik zoek morgen op het werk wel even verder :)
Pagina: 1