[Win2K] Applicaties willen niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 16:02
Ik heb sinds kort dat geen enkele installatie van wat dan ook, wil werken onder mijn windows 2000 installatie.
Ik heb helemaal gechecked op spyware en alles verwijderd, maar nog steeds geen effect.
ook als ik alle processen die niet van belang zijn stop met taskmannager en tot 19 draaiende processen kom, dan explorer uitschakel installeert er nog steeds niets.

Battlefield Vietnam wilde niet installeren, winzip niet, helemaal niets.
hij zegt na het startten van een installatie dat het bestand onvindbaar is, en bij BFV krijg ik soortgelijke errors om de oren geslingert.

ik hoop dat iemand een oplossing weet.
alvast bedankt.

Verwijderd

Staat de windows installer service op manual? (ik denk dat het weet, maar dit kun je checken mbv. start>uitvoeren>services.msc)

• HKS-Skyline
ik ben nu niet thuis om het te checken, maar het was heel ineens, zonder dat ik ook maar iets had geinstalleerd, ik gebruik dit os alleen maar voor spellen dus ik installeer er helemaal geen troep op, alleen spellen en dingen als teamspeak enzo.
maar ik zal vanavond gelijk kijken. thnx :)

• HKS-Skyline
hij staat op handmatig, na hem gestart te hebben werkte het nogsteeds niet.
maar nu ik een andere account heb aangemaakt werkt het ineens wel.
maar in de standaard account dus nog steeds niet :|
maargoed, ik kan nu wel installeren, maar als iemand nog een optie weet zou dat heel mooi zijn.

Verwijderd

Windows installer rechtreeks downloaden naar je Progam Files dan direct map openen.en herstart.
Is de enige manier waarop het bij mij lukte