Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC wil niet meer aan,!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers..
Ik weet niet of dit hier thuishoort, Maar aangezien dit na mijn idee bij Elektronica hoort, Plaats ik het maar hier.

Mijn probleem is het volgende, Ik heb net een pc opgehaalt die "opgeschoont" moest worden, XP erop etc. Nu heb ik hem daar werkend gezien en mee naar huis genomen.
Eenmaal thuis vrolijk alles aansluiten, Beeld op de voeding van Computer, Stekker erin en beeld lampje gaat branden, afijn het werkt nog :+ , totdat ik Power van pc indruk, er gebeurt niets :?

Ik voeding gecheckt met me pa, Niks, alles ziet er goed uit B) Ik alleen HD aangesloten en pc nogmaals aan proberen te drukken, nogmaals geen resultaat!

Ik ben totaal een n00b in elektronica, laat staan met dit soort probs. :+
Wat kan ik doen om deze PC weer aan te krijgen? Heb overigens ook verschillende stroomkabels geprobeert maar daar ligt het niet aan,

Ik hoop dat jullie mij graag willen helpen zodat deze pc weer lekker kan draaien! ;)

Verwijderd

Dit is meestal iets voor PMG, maar ik denk dat je vraag daar op slot wordt gezet, aangezien je weinig hebt geprobeerd en waarschijnlijk de Hangen en Opstartproblemen FAQ van PMG niet hebt doorgewerkt.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-11 08:50

Nik

Staat dat schakelaartje aan de achterkant van je PC (voeding) wel op de I stand?

En wat bedoel je met "Ik alleen HD aangesloten"? Zat die er nog niet in dan? Misschien trekje je voeding het niet? Ik heb anders geen flauw idee...

Verwijderd

Topicstarter
Het schakelaartje staat goed, Ga ik hem verplaatsen krijg ik Amerikaanse Voltage ofsow? En met HD alleen aangesloten, De CD/Floppy niet, Kijken of dat werkte,

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 22:13:
Ga ik hem verplaatsen krijg ik Amerikaanse Voltage ofsow?
Zou ik niet doen als ik jou was!

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 22:13:
Het schakelaartje staat goed, Ga ik hem verplaatsen krijg ik Amerikaanse Voltage ofsow? En met HD alleen aangesloten, De CD/Floppy niet, Kijken of dat werkte,
Neen dat is 110 of 220 volt, wat hij bedoeld is het knopje O-I, achter op de PC daar waar je stekker van de stroom in de PC gaat.

Je topic staat btw in Casemodding en Electronica en ik heb een vermoeden dat je daar nog niet aan toe bent.

Lees eens even de faq zoals al aangegeven!

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

Verwijderd

Topicstarter
Doe ik ook niet :P Wil hem weer werkend hebben en niet als eenmalig vuurwerk show gebruiken ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. Maar dit is een PC uit 1999, Zo knopje zit er dus niet op... Maar waarom krijgt beeld wel stroom, Maar wil pc niet aan ?

• Flame17
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-08 13:14

Flame17

Captur EDC 130

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Omdat je monitor misschien apart stroompjes ontvangt?

Windows10 Ultimate 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 5 1400, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 8 gb. OC,

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Is het een geaard stopcontact???

Self reflection is the school of wisdom

Verwijderd

Topicstarter
Nightwalker, Ja alle stopcontacten zijn geaard, Kan het daar aanliggen ? Bij de mensen waar pc vandaan komt is het namelijk niet zo, En PC en beeld op aparte stekker (Kabel) maakt geen verschil :'(

• Raeghin
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-11 20:50
Kijk of je VGA kaart goed er in zit, en of de jumper van je bios (Clear CMOS) op goede stand staat.. zit connector van voeding goed op moederbord?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Lees Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Je zou toch inmiddels in de gaten moeten hebben dat het zo op GoT niet werkt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.