Kennissen van me hebben gisteren hun nieuwe modem van chello gehad. Alles netjes aangesloten. Alle lichtjes op het modem lichten op. Daarna volgens de handleiding de pc aangezet en de "inlogpagina" geopend. Tot zover ging alles goed.
Daarna zou na het klicken van de start knop er een venster moeten verschijnen waarin de klant gegevens ingevoerd moeten worden.
Echter iedere keer dar dit geprobeerd wordt verschijnt er een eplorer venster met de mededeling dat dit venster niet geopend kan worden.
er is via deze pc nog een andere pc met het internet verbonden.
Wat ik al geprobeerd heb:
norton firewall uitgeschakeld
norton virusscanner uitgeschakeld
windows firewall uitgeschakeld
Deze handelingen mochten echter niet baten.
Ik ga morgen weer bij deze mensen kijken. Dan ben ik nog van plan om wat spyware scanners mee te nemen, aangezien ze hier nog nooit van gehoord hebben.
Maar ik hoop dat er mensen hier zijn die tegen hetzelfde probleem aangelopen zijn en mij wat tips kunnen geven.
Ps. volgens chello ligt het probleem bij de pc van deze mensen.
Daarna zou na het klicken van de start knop er een venster moeten verschijnen waarin de klant gegevens ingevoerd moeten worden.
Echter iedere keer dar dit geprobeerd wordt verschijnt er een eplorer venster met de mededeling dat dit venster niet geopend kan worden.
er is via deze pc nog een andere pc met het internet verbonden.
Wat ik al geprobeerd heb:
norton firewall uitgeschakeld
norton virusscanner uitgeschakeld
windows firewall uitgeschakeld
Deze handelingen mochten echter niet baten.
Ik ga morgen weer bij deze mensen kijken. Dan ben ik nog van plan om wat spyware scanners mee te nemen, aangezien ze hier nog nooit van gehoord hebben.
Maar ik hoop dat er mensen hier zijn die tegen hetzelfde probleem aangelopen zijn en mij wat tips kunnen geven.
Ps. volgens chello ligt het probleem bij de pc van deze mensen.