Divx ---> Breedbeeld niet in het midden

Pagina: 1
Acties:

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:25
Ik heb een Sapphire 9600xt kaart, en die gaat via een s-vhs kabel naar mijn 82 cm philips breedbeeld tv. nu is het probleem dat als ik een divxje speel, het beeld te veel naar links staat, ik kan het wel een beetje naar rechts schuiven, maar dat is nog niet genoeg... het liefst zou ik natuurlijk hebben dat er helemaal geen zwarte balken meer aan de zijkanten zaten... iemand een idee?

edit:
ik speel de films af in Bsplayer, en die staat al ingestelt op 16:9

[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 08-10-2004 20:35 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Controlpanel/display/settings/advanced/overlay/theater mode options

-Theater mode
-Same as source
-Widescreen

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:25
MissingDog schreef op 08 oktober 2004 @ 20:43:
Controlpanel/display/settings/advanced/overlay/theater mode options

-Theater mode
-Same as source
-Widescreen
hmmm dat had ik allemaal gedaan, ik heb hem nu alleen op beeldvullend gezet, het is nu al beter, maar nogsteeds hetzelfde probleem. iemand anders nog een suggestie? ik heb nu trouwens overscan aanstaan, maar dan mis ik aan beide zijkanten een klein stukje beeld...

[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 08-10-2004 21:24 ]

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sander-sp schreef op 08 oktober 2004 @ 21:09:
[...]

hmmm dat had ik allemaal gedaan, ik heb hem nu alleen op beeldvullend gezet, het is nu al beter, maar nogsteeds hetzelfde probleem. iemand anders nog een suggestie? ik heb nu trouwens overscan aanstaan, maar dan mis ik aan beide zijkanten een klein stukje beeld...
Kan je niet bij Controlpanel/display/settings/advanced/displays op de knop TV rammen en dan voor het tabblad 'adjustments' kiezen? hier kan ik op mijn 9800xt de positionering van het beeld verschuiven.

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je moet overscan aanzetten...