Toon posts:

Beeldkwaliteit FIFA 2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met het instellen van de beeldkwaliteit van Fifa 2005. Ik kan namelijk geen hogere resolutie instellen dan 1072x752x16. Het spel ziet er dan niet echt gelikt uit op m'n 9800XT videokaart. Wie weet raad

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Euh... al eens andere drivers geprobeert?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij ligt het aan het spel zelf, want ik heb Catalyst 4.7 t/m 4.9 geprobeerd.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Probeer dan eens de Omega drivers of iig een niet Catalyst driver.
Heb je de oude drivers ook compleet verwijdert?

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38
Ik heb hetzelfde probleem, kan ook niet hoger kiezen dan 1024 x768.......en heb de nieuwste omega drivers en de oude verwijdert.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Kunnen anderen wel een hogere resolutie kiezen?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32

-ET-

Phone Home

kan je monitor wel een hogere resolutie aan :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier achter een 19" Sony CRT scherm waar ik spellen als Doom3 en Farcry op 1600x1200 speel, dus daar zal het niet aan liggen

Verwijderd

hehe he jongens ff een vraagie bij fifa 2005 waar kan ik ingodsnaam de resolutie veranderen kan het maar niet vinden die optie meestal zit bij programma's een setup waar je dat kan instellen maar in fifa zelf kan ik et ook niet vinden duss ... :O

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

DirectX geupdate?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb directx 9.0c, dus daar ligt het ook niet aan. Ik heb afgelopen zondag ook een mailtje gestuurd naar EAsports, dus ik hoop dat ik snel antwoord krijg.

Verwijderd

http://eatech.custhelp.com misschien dat je via hier je vraag kunt gaan stellen want ik betwijfel of ze een mail gaan beantwoorden ;)

//edit: bovendien help je er ook anderen mogelijk mee :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 21:40 ]

• MarcoZ20
Ik heb gemaild met easports en reactie gekregen:

Thanks for contacting EASPORTS Technical Support. While the Radeon 9800 is not listed as a recommended card for FIFA Soccer 2005, you should still be able to play the game at up to 1280x1024x32 resolution. Looking over your system information, something you may want to check is to check your display settings for dual display as most of the newer Radeon video cards come with this feature equipped. Our games to not support dual display, so that may be causing the crash. Check to make sure that you do not have dual displays enabled. You can check this in your device manager.

To do this, Right Click on your MY COMPUTER icon and choose PROPERTIES from the drop down menu. Then Click on the DEVICE MANAGER tab in this window. In this window you should see a listing of devices. The first one that we are looking for is Display Adapters. Click on the + to the left of Display Adapters and that will bring out a couple entries under there. If you see the secondary display here, right-click on it and disable it.

Dit werkte bij mij echter niet en ik heb dus weer terug gemaild. Ze gaan nu kijken hoe ze het op kunnen lossen, en zodra ze meer weten nemen ze contact met me op.

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:05

GKD

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:19:
hehe he jongens ff een vraagie bij fifa 2005 waar kan ik ingodsnaam de resolutie veranderen kan het maar niet vinden die optie meestal zit bij programma's een setup waar je dat kan instellen maar in fifa zelf kan ik et ook niet vinden duss ... :O
Je moet in het hoofdmenu bij MIJN FIFA kijken, daar kun je van alles veranderen (eigen team, speelduur etc. maar ook de grafische kwaliteit)

Verwijderd

Topicstarter
GKD schreef op 18 oktober 2004 @ 11:35:
[...]

Je moet in het hoofdmenu bij MIJN FIFA kijken, daar kun je van alles veranderen (eigen team, speelduur etc. maar ook de grafische kwaliteit)
Daar was ik al achter, maar in dat menu kan ik een hoogste resolutie van 1024x768x16 kiezen en niet hoger!

Verwijderd

Topicstarter
MarcoZ20 schreef op 18 oktober 2004 @ 09:21:
Ik heb gemaild met easports en reactie gekregen:

Thanks for contacting EASPORTS Technical Support. While the Radeon 9800 is not listed as a recommended card for FIFA Soccer 2005, you should still be able to play the game at up to 1280x1024x32 resolution. Looking over your system information, something you may want to check is to check your display settings for dual display as most of the newer Radeon video cards come with this feature equipped. Our games to not support dual display, so that may be causing the crash. Check to make sure that you do not have dual displays enabled. You can check this in your device manager.

To do this, Right Click on your MY COMPUTER icon and choose PROPERTIES from the drop down menu. Then Click on the DEVICE MANAGER tab in this window. In this window you should see a listing of devices. The first one that we are looking for is Display Adapters. Click on the + to the left of Display Adapters and that will bring out a couple entries under there. If you see the secondary display here, right-click on it and disable it.

Dit werkte bij mij echter niet en ik heb dus weer terug gemaild. Ze gaan nu kijken hoe ze het op kunnen lossen, en zodra ze meer weten nemen ze contact met me op.
Bij mij werkte het helaas ook niet, ik hoop dat er een oplossing komt.

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:05

GKD

Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 17:53:
[...]

Daar was ik al achter, maar in dat menu kan ik een hoogste resolutie van 1024x768x16 kiezen en niet hoger!
hmm vreemd, bij mij komt ie tot 1280x1024 (tegelijk ook het hoogst haalbare voor mijn tft-tje) Ligt het niet gewoon aan de instellingen (gewoon in je OS?)

• MarcoZ20
schijnt probleem te zijn met de 9800XT, die wordt niet goed ondersteunt en daar gaan ze nu een oplossing voor zoeken

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-11 22:00
Op een ander forum had iemand de 4.5 catalyst drivers gebruikt en hiermee was het probleem "opgelost"
Pagina: 1