Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Arctic VGA Silencer regelaar (schakelaar) in mijn fanbus

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-11 19:45
Ik ga deze dagen een Fanbus kopen (Noise Isolator SWFC-6). En een paar Fans voor in de kast. Maar nu wil ik graag de regelaar van de Arctic VGA Silencer ook graag in mijn Fan bus. Maar ik krijg het idee dat dat nie zo makkelijk gaat. De schakelaar van de VGA Silencer heeft 3 draadjes. En op de fan bus moet ik dus mijn fans aansluiten op 3 pins wat na een 2 pin word gedrukt.(Site met verduidelijkende foto's)Die schakelaars op die fanbus hebben 3 standen. (high, low en Uit). Terwijl mijn schakelaar van de VGA silecer maar 2 standen heeft(High en Low). Wie kan mij helpen.. er moet toch wel een manier zijn. (hoop ik)

alvast bedankt!

Verwijderd

Ik heb een vga silencer van coolermaster en een aerogate II, hiervan heb ik het stekkertje gewoon in de aerogate "gepropt" (dit zo omdat het stekkertje 2 pins is en de aansluiting 3 pins) maar het werkt wel, wel even in de gaten houden waar de plus en de min zit. De toerentellerdraad gebruik je gewoon niet.
Het schakelaartje kun je ook gewoon gebruiken, je zet em gewoon op 1 van de standen en dan kun je hem ook nog via je fanbus regelen. dus extra hoog of extra laag. Ik hoop dat je er iets mee kunt ;)

• Pikkemans
Ik denk dat ik hier heel veel aan heb.. dankje wel joh!!

• Pikkemans
Moet ik dan nog het orginele stroom stekkertje eruit halen van de VGA silencer die op de vga is aangesloten???

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gewoon RPM meting niet aansluiten dus.

Dit topic is gesloten.