Ik gebruik naar alle tevredenheid KAV 5.0.149.4, werkt perfect. Maar zodra ik Eudora ga gebruiken en krijg ik een redelijk groot mailtje binnen met bijlage dan wordt het gedownload (kan ik zien aan de download) maar eer dat het dan daadwerkelijk in Eudora staat, dus dat tie een seintje geeft dat er nieuw mail is, is wel zo lang. Soms als het echt groot is dan zit ik wel een minuut te wachten eer dat het echt binnen is in Eudora. Dus het downloden is al gestopt vanaf de mailserver.
Zodra ik KAV uitschakel dan werkt het goed. Dus op één of andere manier werkt KAV - Eudora niet perfect. Heb hier al gezocht, google gezocht en op de site van KAV wordt ook niet gesproken over dit "probleem" met eudora en KAV.
Hebben er nog meer dit probleem, en wat is er aan te doen. Of is dit een op zich zelf staand probleem bij mij?
[oh ja]
Ik kan natuurlijk wel de "Realtime Mailscanning" uitzetten, maar dat is niet mijn bedoeling
Zodra ik KAV uitschakel dan werkt het goed. Dus op één of andere manier werkt KAV - Eudora niet perfect. Heb hier al gezocht, google gezocht en op de site van KAV wordt ook niet gesproken over dit "probleem" met eudora en KAV.
Hebben er nog meer dit probleem, en wat is er aan te doen. Of is dit een op zich zelf staand probleem bij mij?
[oh ja]
Ik kan natuurlijk wel de "Realtime Mailscanning" uitzetten, maar dat is niet mijn bedoeling
[ Voor 7% gewijzigd door Br@m op 08-10-2004 18:13 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi