Ik ben het vastlopen van mijn medion een beetje zat dus ik wil graag een nieuwe mp3cdspeler kopen. Vandaag bij de mediamarkt geweest. Ik kwam eigenlijk voor de Sony D-Ne 300, maar ik kwam de Napa DAV398 tegen. Ik zit nu weer te twijfelen.
Even de feiten, voor zover ik op de hoogte ben, op een rij:
Napa:
Voordelen:
-Lekker plat
-FM-Tuner
-Verlichte LCD afstandsbediening lijkt me wel mooi
Nadelen:
-Er moeten speciale batterijstaafjes in (wel meegeleverd)
-Er is geen display op het apparaat zelf; zonder afstandsbediening is het apparaat niet goed te bedienen
Sony:
Voordelen:
-Schijnt 50 uur op 2 penlites te spelen, in mp3-functie (waar ik hem vooral voor ga gebruiken) zelfs 85 uur. Ook al is dit misschien wat optimistisch, het zal waarschijnlijk langer zijn dan die Napa.
Nadelen:
-Iets dikker dan de Napa
-Geen afstandsbediening, maar dit is tegelijkertijd wel weer een voordeel omdat die dan ook niet stuk kan gaan
De prijs is ongeveer gelijk, 88 euro voor de Napa tegenover 89,95 voor de Sony.
Heb jij 1 van beide mp3-spelers en kun jij je ervaringen posten voor mij? Ik neig momenteel meer naar de Sony, aangezien ik daar mijn collectie GP-batterijen in kan doen en hij ook te gebruiken is zonder afstandsbediening. Maar vooral vanwege het feit dat ik goed te spreken ben over de producten van Sony.
Op de Napa schijn je de hoge en lage tonen apart in te kunnen stellen, hoe zit dit op de Sony? Ik ben wel gesteld op een goed, vol geluid...
Kortom, ik twijfel. Gaarne jullie reacties!
Even de feiten, voor zover ik op de hoogte ben, op een rij:
Napa:
Voordelen:
-Lekker plat
-FM-Tuner
-Verlichte LCD afstandsbediening lijkt me wel mooi
Nadelen:
-Er moeten speciale batterijstaafjes in (wel meegeleverd)
-Er is geen display op het apparaat zelf; zonder afstandsbediening is het apparaat niet goed te bedienen
Sony:
Voordelen:
-Schijnt 50 uur op 2 penlites te spelen, in mp3-functie (waar ik hem vooral voor ga gebruiken) zelfs 85 uur. Ook al is dit misschien wat optimistisch, het zal waarschijnlijk langer zijn dan die Napa.
Nadelen:
-Iets dikker dan de Napa
-Geen afstandsbediening, maar dit is tegelijkertijd wel weer een voordeel omdat die dan ook niet stuk kan gaan
De prijs is ongeveer gelijk, 88 euro voor de Napa tegenover 89,95 voor de Sony.
Heb jij 1 van beide mp3-spelers en kun jij je ervaringen posten voor mij? Ik neig momenteel meer naar de Sony, aangezien ik daar mijn collectie GP-batterijen in kan doen en hij ook te gebruiken is zonder afstandsbediening. Maar vooral vanwege het feit dat ik goed te spreken ben over de producten van Sony.
Op de Napa schijn je de hoge en lage tonen apart in te kunnen stellen, hoe zit dit op de Sony? Ik ben wel gesteld op een goed, vol geluid...
Kortom, ik twijfel. Gaarne jullie reacties!
zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt