link opent nieuw scherm in moz, niet in ie en alleen bij mij

Pagina: 1
Acties:

• nemesis_
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-05 16:23

nemesis_

I'm your enemy!

Topicstarter
HTML:
1
2
3
4
5
<td><a href="index.php">Voorpagina</a></td>
<td><a href="opleidingen.php">Opleidingen</a></td>
<td><a href="blocks.php?page=cafetaria">Blokkenbeheer</a></td>
<td><a href="cafetaria.php">Cafetariavakken</a></td>
<td><a href="inschrijvingen.php">Inschrijvingen&nbsp;importeren</a></td>

het is de bedoeling dat al de links hierboven geöpend worden in hetzelfde scherm (vandaar geen targets), maar in firefox opent <a href="blocks.php?page=cafetaria">Blokkenbeheer</a> dus wel een nieuwe tab. in IE doet hij het wel goed (geen nieuw scherm).
<a href="blocks.php?page=hertentamens">Blokkenbeheer</a> opent daarentegen wel in hetzelfde scherm.
en om het nog logischer te maken, bij een ander opende hij wel gewoon in hetzelfde scherm

ik heb de extensie Disable Targets For Downloads geïnstalleerd en dan gebeurd het bovenstaande. ik heb hem nu gedisabled en dan doet hij het wel goed

[ Voor 17% gewijzigd door nemesis_ op 08-10-2004 16:22 ]

Ook een cookie?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:11

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Clientside problemen horen thuis in Webdesign & Graphics
>> Webdesign & Graphics

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Uhm, dan ligt het dus waarschijnlijk aan de code van die extensie en niet aan Firefox zelf? :?

Misschien moet je dus even contact opnemen met de auteur van die extensie en doorgeven dat je wellicht een foutje erin hebt gevonden.

Aan firefox zelf ligt het dus niet!

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• nemesis_

nemesis_

I'm your enemy!

Topicstarter
mindcrash schreef op 08 oktober 2004 @ 16:27:
Uhm, dan ligt het dus waarschijnlijk aan de code van die extensie en niet aan Firefox zelf? :?

Misschien moet je dus even contact opnemen met de auteur van die extensie en doorgeven dat je wellicht een foutje erin hebt gevonden.

die maker heeft zijn emailadres dus niet doorgegeven aan Mozilla Update, maar ik heb iets gepost op het forum over de extensie

even afwachten dan maar

Ook een cookie?

• nemesis_

nemesis_

I'm your enemy!

Topicstarter
mindcrash schreef op 08 oktober 2004 @ 16:27:

de auteur zegt dat zijn extensie alleen target veranderd naar target="" als de extensie in de lijst voorkomt (.exe, .zip, .rar etc). hij beweerd dus dat het nooit aan zijn extensie kan liggen.

Ook een cookie?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Stuur hem dan je code toe waarin het misgaat en laat hem het zelf proberen. Wel even vermelden welke versie je van Firefox en van de extensie gebruikt, zodat hij exact kan nabootsen :) .

• nemesis_

nemesis_

I'm your enemy!

Topicstarter
Harm schreef op 08 oktober 2004 @ 19:48:
Stuur hem dan je code toe waarin het misgaat en laat hem het zelf proberen. Wel even vermelden welke versie je van Firefox en van de extensie gebruikt, zodat hij exact kan nabootsen :) .
hij is daar te lui voor denk ik:
I have no idea why it works if you disable the extension, but my coding has nothing to do with opening links, it simply deletes the contents of the target attribute on mousedown if it thinks it should. The worst that should ever happen when using this extension is that links open in the current window when you didn't want them to.

Ook een cookie?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

En als je nou eens een target "_self" toevoegt? :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• nemesis_

nemesis_

I'm your enemy!

Topicstarter
Prammenhanger schreef op 09 oktober 2004 @ 11:55:
En als je nou eens een target "_self" toevoegt? :)
daar had ik wel aan gedacht, maar dat werkt dus niet (eens). ook _parent niet

[ Voor 7% gewijzigd door nemesis_ op 09-10-2004 14:05 ]

Ook een cookie?

Pagina: 1