Toon posts:

speedtouch 510

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Hoe kan ik in mijn Speedtouch 510 met firmware 4.2.7 on nodige poorten dichtzetten.. zoals ping icq en allerlei andere zooi.

michiel

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Alles staat standaard al dicht. :) Tenminste van buiten naar binnen. Binnen buiten kan je niet zo uitzetten dacht ik. Maar dat kan ik mishebben. :Y)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb overal al gezocht en van buitenaf kan iedereen gewoon pingen en hij geef nix terug..

• jelvank
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-03-2025
De 510 is een router met NAT, dus met de standaard instellingen staat alles naar binnen toe dicht (het ding heeft immers geen idee waar het heen zou moeten).

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op 08 oktober 2004 @ 16:26:
Alles staat standaard al dicht. :) Tenminste van buiten naar binnen. Binnen buiten kan je niet zo uitzetten dacht ik. Maar dat kan ik mishebben. :Y)
worden geopend indien nodig geloof ik. Hard blocken lukt volgens mij niet.

Verwijderd

Topicstarter
weet je misschien wat voor poort ping dan gebruikt dan zetk die gewoon dicht op me server en laatk um doorlinken

• MADG0BLIN
Iedereen kan wel pingen, maar hij geeft niets terug. Heb ik thuis ook last van als mijn pc uitstaat. Heb je poorten doorgerouteerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb wel poorten doorgelinkt.. maar als ik op school naar thuis ping dan krijg ik gewoon heel de tijd respons.. en als alles dicht staat dan moet dat ook niet kunnen denk ik zo

• jelvank
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-03-2025
Je zult even wat duidelijker moeten zijn. Je hebt een internetverbinding aan een 510. Daarachter 1 computer? meer computers? Heb je al bijzondere dingen ingesteld?

• MADG0BLIN
Pingen kan toch geen kwaad? Waarom zou je dat willen blokken. :?

Verwijderd

Topicstarter
omdat er een paar van die grapjassen meej 5 computers te gelijk zitte te pingen heel de nacht door en me website en me ftp nie beschikbaar meer zijn van buiten af..

ik heb me speedtouch.. dan me server en die verdeeld het inet via een switch over de rest

• MADG0BLIN
Als 5 computers je alleen maar pingen dan hoor je daar normaal geen last van te hebben. :Y)
Heb je de juiste poorten wel naar de juiste pc geforward?

Misschien kan je wat meer leestekens en dergelijke gebruiken, dat leest wat fijner. :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:14

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 16:20:
Hallo

Hoe kan ik in mijn Speedtouch 510 met firmware 4.2.7 on nodige poorten dichtzetten.. zoals ping icq en allerlei andere zooi.

michiel
Kom, dit is niet echt een topicstart zoals we hier van je verwachten. Als ik al nieteens kan opmaken wat je precies wilt, hoe kan je dan verwachten dat je goed geholpen wordt?

Lees Starten van topics in NT *lezen* en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) goed door en bedenk dan zelf eens wat er nou niet klopt aan je topicstart.

Als je beide pagina's hebt gelezen mag je het volgens díe opzet nog een keer in een nieuw topic proberen. (en daarbij hoort -voor de duidelijkheid- ook: zelf zoeken en proberen!)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.