een tijd geleden hd ik mn cpu undergeclockt omdat ik geen spellen meer speelde en hem enkel voor msn en inet gebruikte. een dag af wat geleden wilde ik alles weer terug zetten naar default settings . ik reboot de boel en ik kom niet eens meer in windows want dan krijg ik bluawe schermen met verschillende meldingen die ik niet kan lezen want zo snel gaat het. hij reboot dan telkens.
ik heb alles uit de kast gehaalt en schoon gemaakt en nieuwe artic silver 3 op de proc gedaan.. (dun laagje) cooler schoon gemaakt (zalmann 6000) contacten van alle kaarten en mem schoon gemaakt.
schone instal gedaan maar dat wil niet op default dus moest ik weer underklokken. en zet ik het op default dan loopt het weer vast.
ik heb ook nog geprober alle kaarten eruit te halen en alleen de vga er in te doen hiel ook niet heb en ander vga geprobeert help ook niet..
mn systeem zie er uit als volgt:
mobo = asus a7n8x de luxe V 2.0
proc. = amd 2800 barton
kingston 512 mb ram
video = hercules 9800 pro
sound = sb live
net werk kaartje
en de nodige cd en dvd roms
ik kon de fsb altijd op 190 zettenen dan liep het zeer stabiel..
kom ik nu boven de 160 gaat het mis.
wie heeft hier een verklaring voor??
ik heb alles uit de kast gehaalt en schoon gemaakt en nieuwe artic silver 3 op de proc gedaan.. (dun laagje) cooler schoon gemaakt (zalmann 6000) contacten van alle kaarten en mem schoon gemaakt.
schone instal gedaan maar dat wil niet op default dus moest ik weer underklokken. en zet ik het op default dan loopt het weer vast.
ik heb ook nog geprober alle kaarten eruit te halen en alleen de vga er in te doen hiel ook niet heb en ander vga geprobeert help ook niet..
mn systeem zie er uit als volgt:
mobo = asus a7n8x de luxe V 2.0
proc. = amd 2800 barton
kingston 512 mb ram
video = hercules 9800 pro
sound = sb live
net werk kaartje
en de nodige cd en dvd roms
ik kon de fsb altijd op 190 zettenen dan liep het zeer stabiel..
kom ik nu boven de 160 gaat het mis.
wie heeft hier een verklaring voor??
Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.